Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال 2 – سیتی 0؛ راهیابی شاگرد به فینال با شکست استاد + عکس

© AP Photo / Ian WaltonArsenal's Nicolas Pepe, left, fights for the ball with Manchester City's Kevin De Bruyne during the English Premier League soccer match between Arsenal and Manchester City, at the Emirates Stadium in London, Sunday, Dec. 15, 2019.
Arsenal's Nicolas Pepe, left, fights for the ball with Manchester City's Kevin De Bruyne during the English Premier League soccer match between Arsenal and Manchester City, at the Emirates Stadium in London, Sunday, Dec. 15, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال در ورزشگاه ومبلی برابر منچسترسیتی به برتری رسید و راهی فینال رقابت‌های جام حذفی شد.

به گزارش اسپوتینک، آرسنال امشب در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، در ورزشگاه ویمبلی به مصاف منچسترسیتی رفت و این تیم را با نتیجه 0-2 شکست داده و راهی فینال این رقابت‌ها شد.

در این دیدار سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و برخلاف جریان بازی، آرسنال در دقیقه 19 توسط پیرامریک اوبامیانگ به گول برتری رسید.

نیمۀ نخست این دیدار با تک گول اوبامیانگ و با برتری توپچی‌ها به پایان رسید و پپ 45 دقیقۀ نخست را به شاگردش واگذار کرد.

در نیمه دوم سیتی برای جبران نتیجه پیش کشید و حملات سنگینی بر روی دروازه مارتینز داشت اما موقعیت‌ها به وجود آمده با بی‌توجهی مهاجمان سیتی از دست رفت.

آرسنال که چشم به ضد حملات دوخته بود، در دقیقه 71 به گول دوم دست یافت و باز هم اوبامیانگ موفق به گولزنی شد تا ضمن زدن دو گول، خیال هواداران را بابت پیروزی راحت کند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و شاگردان آرتتا با شکست شاگردان پپ گواردیولا راهی فینال جام حذفی شدند تا منتظر حریف شان از میان دو تیم چلسی و منچستریونایتد در دیدار فردا شب باشند.

این پیروزی نخستین پیروزی آرسنال ها پس از سال 2017 و 7 بازی بود و آرتتا موفق شد تا بالاخره استادش را شکست دهد.

آخرین باری که آرسنال برابر سیتی به برتری رسیده بود، برمی‌گردد به سال 2017 که این تیم تحت هدایت آرسن ونگر در همین جام حذفی به پیروزی رسیده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала