Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو منتظر بارسا می‌ماند

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوتارو مارتینز بازیکن اینتر با رد پیشنهاد منچسترسیتی، می‌خواهد یکسال دیگر منتظر بارسلونا بماند.

به گزارش اسپوتنیک، تصمیم TAS مبنی بر لغو تحریم دو ساله منچسترسیتی بدون بازی در لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که سران این تیم اقدام به قدرت نمایی کنند.

روی همین ملحوظ سیتیزن‌ها می خواهند در تابستان پیش رو وارد بازار شده و خریدهایی انجام دهند.

تا کنون این تیم تمام تلاش خود را کرده تا لاوتارو مارتینز را راضی به حضور در اتحاد به عنوان جانشین "کان آگوئرو" شود. این تیم شرایط بهتری نسبت به بارسا برای ستاره آرجانتینی نراتزوری در نظر گرفته اما فعلا وی می‌خواهد به بازی‌های اینتر متمرکز باشد و ایده حضور در نیوکمپ با لباس بارسلونا برای یک سال بعد دارد.

روزنامه موندو دیپورتیوو گزارش کرده که مهاجم اینتر نمی‌خواهد از روی اجبار به بارسا برود بلکه منتظر پایان فصل تیم خود است.

این شنبه، نشریه گازتا دلو اسپورت جزئیات جدیدی را منتشر کرد و توضیح داد که لاوتارو مارتینز نه تنها پیشنهاد منچسترسیتی را رد می‌کند بلکه حتی می‌خواهد یک فصل دیگر را در اینتر میلان بازی کند تا فصل بعد آن راهی نیوکمپ شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала