Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به پیچیچی نزدیک‌تر از قبل؛ بنزما چهار گل عقب است

© REUTERS / Guglielmo MangiapaneLos jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1)
Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی امشب در آخرین بازی لیگ برابر حریفش آلاوز 2 گل زد تا فاصله‌اش با بنزما در صدر جدول گل‌زنان را به عدد 4 برساند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در هفته سی‌وهشتم رقابت‌های لالیگای اسپانیا امشب برابر دیپورتیوو آلاوز به میدان رفت و به پیروزی شیرین دست یافت اما در این بازی لیونل مسی دبل کرد تا بتواند در صدر جدول گل‌زنان برتر فصل فاصله‌اش با نفر دوم به عدد 4 برسد.

او حالا با بیشترین گل زده و بیشترین پاس گل نزدیک‌ترین فرد برای کسب جایزه پیچیچی در این فصل می‌باشد.

مسی تا کنون 25 گل زده و 21 گل ارسال کرده است که از میان 25 گل، چهارده گل با پا به دست آمده، پنج گل از روی نقطه پنالتی و پنج ضربه دیگر از روی ضربات آزاد به ثبت رسیده است.

اگر مسی این جایزه را بدست آورد اولین بازیکنی خواهد بود که 7 بار موفق به کسب آن شده است در حالی که این چهارمین سال پیاپی نیز خواهد بود که او این جایزه را از آن خود می‌کند.

در کنار لیگ قهرمانان این تنها انگیزه باقی مانده برای مسی است که بتواند آنرا از خود نماید و اما بنزما امشب در مقابل لگانس به میدان رفته و با  21 گل زده نزدیک ترین حریف به اوست.

پس از بازی که با حساب 5-0 به سود بارسلونا خاتمه یافت، لیونل مسی فاش کرد که بارسلونا بعد از شکست روز پنجشنبه در خانه برابر اوساسونا گفتگوهای داخلی را برای رسیدگی به مشکلات اخیرش راه انداخته است.

او پس از آن شکست تلخ، به شدت از تیمش انتقاد کرد چرا که تیم کیکه ستین با تساوی‌ها عنوان لالیگا سانتاندر را به رئال مادرید واگذار کرد.

امشب اما یک پیروزی چشمگیر 5-0 برابر آلاوز لئو را خوشحال ساخت و او بیشتر با اظهار نظرهایش مورد توجه قرار گرفت.

کاپیتان بارسلونا گفت: "ما کار اصلی را انجام دادیم همانطور که باید پشت صحنه انتقاد کنیم. ما از نظر سطح نمایش‌ها، نتایج فصل خوبی نداشته‌ایم. امروز ما یک قدم به جلو در نگرش و تعهد برداشتیم."

او افزود: "امروز چیز دیگری را دیدیم. به دلیل موقعیتی که برنده شدیم زمان و گرما بازی سختی بود. تیم با نگرش و تعهد به روشی متفاوت پاسخ دادند. این یک گام مهمتر برای آینده خواهد بود."

بارسلونا اکنون می‌تواند توجه خود را به مرحله دوم لیگ قهرمانان اروپا در یک شانزدهم نهایی برابر ناپولی در ماه آگست معطوف کند.

مسی می‌گوید: "این یک لحظه مهم است زیرا ما برای چیزهای مهم بازی خواهیم کرد. ما باید بیشتر سازگار باشیم. ما نتایج درخشان داشتیم و باید آن را حفظ کنیم. ما در این استراحت [قبل از ناپولی] کمی آرامش نیاز داریم. چیز دیگری برای گفتن نیست."

همچنان اعجوبه آرجانیتنی تصریح کرد: "مهم است که باید افکار مان را پاک کنیم و از هر زمان دیگری گرسنه‌تر شویم. ما خودمان بحرانی بودیم. ما باید خودمان را تثبیت کنیم و حرکت کنیم."

دو گل مسی در "مندزیورزا" سبب شد تا همه فکر کنند که هفتمین جایزه پیچیچی برای بهترین گلزن لالیگا سانتاندر به او خواهد رسید. وی در این باره گفت: "جوایز و اهداف فردی ثانویه است. این ممکن است یک نشان مهم برای کسب جایزه هفتم باشد. من دوست داشتم که این عنوان را با لالیگا داشته باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала