Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لگانس 2 رئال 2؛ لگانس به دسته پایین‌تر سقوط کرد

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه فوتبال در آفرریقا Универсиада. Футбол
ورزشگاه فوتبال در آفرریقا   Универсиада. Футбол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم لگانس در بازی خانگی خود از قهرمان لالیگا میزبانی کرد و در نهایت دو طرف مساوی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم لگانس و رئال مادرید (قهرمان لالیگا) در آخرین هفته از این فصل لالیگا برابر هم صف آرایی کردند که این بازی سرانجام با تساوی 2-2 پایان یافت.

در این دیدار که میزبان قبل از بازی جهت قهرمانی رئال در لالیگا گارد افتخار تشکیل داد، پس از آن بازی جریان یافت که طی آن دو تیم تا پایان نمایش هجومی و زیبایی را اکران کردند.

در نیمه اول این دیدار سرخیو راموس روی ارسال عالی ایسکو با ضربه سر در دقیقه 9 دروازه میزبان را باز کرد و می‌رفت که با یک گل این نیمه خاتمه یابد اما بریان در دقیقه 45+1 با پای چپ از میان دو پای آرئولا توپ را درون دروازه رئال فرستاد و کار را به تساوی کشید.

در نیمه دوم زیدان چند تغییر انجام داد. با آنکه تیمش توسط مارکو آسنسیو روی پاس ایسکو در دقیقه 52 به گل رسید ولی در دقیقه 78 و روی اشتباه ادر میلیتائو آساله توانست گل دوم میزبان را به ثمر رساند و بار دیگر همه چیز را مساوی کرد.

در ادامه و پس از دقیقه 76 میزبان برای لحظاتی توپ و میدان را در اختیار گرفت و سه بار به شکل عجیبی تا گل‌زنی پیش رفت که بی دقتی مهاجمان این تیم سبب شد دروازه آرئولا باز نشود و بازی با همان حساب 2-2 پایان یابد. در فرجام ایسکو به دلیل دو پاس دیدنی به راموس و آسنسیو لقب بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

با این نتیجه رئال مادرید 87 امتیازی شد و با فاصله 5 امتیازی فصل را به پایان برد اما لگانس که برای ماندن در لیگ تلاش داشت، نتوانست امتیاز بهتری کسب کند و با بدست آوردن تنها 1 امتیاز 36 امتیازی شد ولی به دلیل 21– تفاضل گل نسبت به سلتاویگو به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد.

 

نتایج سایر بازی‌ها:

ویارئال 4-0 ایبار

وایادولید 2-0 رئال بتیس

اتلتیکومادرید 1-1 رئال سوسیه‌داد

اسپانیول 0-0 سلتاویگو

گرانادا 4-0 بیلبائو

لوانته 1-0 ختافه

اوساسونا 2-2 مایورکا

سویا 1-0 والنسیا

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала