Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردشکنی تاریخی کاپیتان رئال مادرید + عکس

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید به رکورد صد گل باشگاهی رسید.

به گزارش اسپوتنیک، راموس صدمین گل باشگاهی خود را در دقیقه نهم بازی رئال مادرید و لگانس روی ارسال ایسکو از ضربه ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رساند. راموس در سویا دو گل در لالیگا و یک گل در جام یوفا به ثمر رسانده بود.

Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
راموس بهترین مدافع گل‌زن قرن 21 + عکس

او در رئال مادرید نیز با احتساب گل شب گذشته خود 72 گل در لالیگا، هفت گل در کوپا دل ری، سیزده گل در لیگ قهرمانان، سه گل در جام جهانی باشگاه ها، دو گل در سوپرجام اسپانیا و دو گل در سوپرجام اروپا زده تا مجموعا صد گل باشگاهی بزند. راموس با 74 گل بهترین گلزن تاریخ لالیگاست.

رونالد کومان هالندی مدافع اسبق بارسلونا با 67 گل در رده بعدی است. فرناندو هیرو البته 105 گل در لالیگا زده اما 44 تا از گل هایش در زمانی بود که در خط هافبک بازی می کرد. کاپیتان تیم ملی اسپانیا 21 گل ملی هم دارد: پنج تا در بازیهای دوستانه، هشت تا در بازیهای راهیابی به یورو، پنج تا در راهیابی به جام جهانی و سه تا در لیگ ملت های اروپا.

او همچنانان با حضور در دیدار شب گذشته تیمش تعداد بازی های خود را با کهکشانی ها به عدد 650 برساند. فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از این بازی پیراهن 650 تایی را به او اهدا کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала