Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دبنال فعال‌سازی بند فسخ قرارداد «یان اوبلاک»

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر یان اوبلاک Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ростов" - "Атлетико"
یان اوبلاک  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Атлетико - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی شرایط پرداخت بند فسخ 120 میلیون یورویی یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید زیر بررسی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روابط دو باشگاه چلسی و اتلتیکو خوب است و پیش از این نقل و انتقالاتی مانند دیه‌گو کاستا، آلوارو موراتا و تیبو کورتوا نیز بین این دو تیم انجام شده است.

یان اوبلاک  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Атлетико - اسپوتنیک افغانستان
چلسی، دروازه‌بان مادریدی‌ها را هدف گرفت

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، از عملکرد کپا آریزابالاگا رضایت چندانی ندارد و باید پیش از این که مبلغ بالای خرید اوبلاک را بپردازد، راهی برای فروش دروازه بان فعلی خود پیدا کند که بتواند شرایط مالی آبی پوشان لندنی را نیز تا حدی متعادل کند. والنسیا اخیرا مذاکراتی را پیرامون جذب قرضی کپا انجام داده چرا که به نظر می رسد این تیم نیز قصد دارد یاسپر سیلسن، دروازه بان شماره یک فعلی خود، را کنار بگذارد.

والنسیا می خواهد قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید برای این دروازه بان اسپانیایی پیشنهاد کند که شاید بهترین گزینه چلسی برای فروش کپا است که در سال 2018 و با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از اتلتیک بیلبائو به این تیم پیوست. جدای از قرارداد گرانقیمت، کپا دستمزد بالای هفتگی 170 هزار پوند نیز دریافت می کند که همین باعث شد سویا از فکر خرید این بازیکن منصرف شود.

 جدایی اوبلاک از چلسی قطعی نیست و دیه‌گو سیمئونه نیز آماده است که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از جدایی بازیکن تیم ملی اسلوونی به کار بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала