Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آب سرد امباپه بر پیکر زیدان و پرز؛ در پی‌اس‌جی می‌مانم

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلیان امباپه از ماندن در پاریس خبر داد و احتمال دارد که بزودی قرارداد خودش را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، در یکی دو فصل آخر گمانه‌های زیادی در مورد آینده کلیان امباپه ستاره 21 ساله پاریسن‌جرمن مطرح بود و بسیاری معتقد بودند که این بازیکن بزودی راهی رئال مادرید خواهد شد.

Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
اطمینان رئال از انتقال امباپه در تابستان

امباپه اما در گفت‌وگویی از ماندنش در پاریس خبر داد و مدعی شد که پروژه 4 ساله و قرارداد خود را با این باشگاه تکمیل خواهد کرد.

امباپه پس از پیروزی در دیدار دوستانه برابر سلتیک به رسانه‌های فرانسوی گفت:" من می خواهم به تیم کمک کنم تا جام‌های بیشتری بدست آورد و بهترین تیم در جهان باشد. برای همه، مدیریت، حامیان ... من ادامه خواهم داد، مهم نیست که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد. فقط باید بگویم که من اینجا هستم و قرارداد و پروژه 4 ساله را تکمیل خواهم کرد."

این در حالی‌ست که رئال مادرید شدیداً به دنبال این بازیکن بود و مدیران این باشگاه می‌خواستند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала