Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی اولین مشتری جدی وینیسیوس

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه می‌خواهد وینیسیوس جونیور را از رئال مادرید بخرد و در این راستا امیدوار است که نیمار برای پیوستن او کمک نماید.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن ژرمن قصد دارد یک حرکت جسورانه را برای وینیسیوس جونیور ستاره‌ای جوان رئال مادرید انجام دهد و امیدوار دارد که از دوستی وی با نیمار سود ببرد تا او را برای انتقال به پاریس وسوسه کند.

نیمار بیشتر و بیشتر به دنبال ماندن در پارک دو پرنس است زیرا با همه گیری کروناویروس هزینه‌های نقل و انتقالات هنگفتی در طول پنجره بعید به نظر می‌رسد و PSG به دنبال این است که تابستان امسال به او و کیلیان امپاپه یک شریک مُهاجم جدید جذب نمایند.

نشریه اسپورت مدعی شده که وینیسیوس به عنوان هدف اصلی مدنظر گرفته شده و ادینسون کاوانی مجبور شده به صورت رایگان باشگاه را ترک نماید آنخل دی ماریا نیز به درب خروجی نزدیک‌تر می‌شود.

وینیسیوس که 42 میلیون پوند رسما از فلامینگو در سال 2018 به رئال مادرید پیوست 4 سال از قرارداد فعلی او با بند آزادسازی بزرگ 630 میلیون پوندی مانده است.

او با نیمار نزدیک است و PSG بر این باور است که حضور بازیکن برزیلی خود می‌تواند به او علاقه مند شود. آنها همچنین معتقدند که پول کافی برای متقاعد کردن مادرید برای رها کردن او دارند.

وینیسیوس برای لوس بلانکوس 69 بازی انجام داده و با 8 گل و 16 پاس گل نیز موفق شده است. او سرانجام در سپتامبر با یک تساوی دیرینه مقابل پرو اولین بازی خود برای تیم ارشد برزیل را انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала