Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر 0 - فیورنتینا 0؛ اینتر با تساوی، یوونتوس را به جام نزدیک‌تر کرد

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با تساوی تیم اینتر در دیداری خانگی مقابل فیورنتینا، بازی‌های هفته سی‌و‌پنجم سری آ ادامه پیدا کرد.

به گزارش سپوتنیک، در چارچوب دیدار‌های هفته سی‌و‌پنجم سری‌آ ایتالیا پنج بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل میهمانش فیورنتینا به تساوی بدون گل بسنده کرد.

اینتر که پس از قرنطینه به شدت پرفراز و نشیب بوده به تساوی بدون گل مقابل فیورنتینا رضایت داد و حالا یوونتوس با رضایت از نتایج این هفته می تواند آماده برگزاری جشن قهرمانی باشد و امسال نیز آنها عملا بدون رقیب می توانند قهرمان شوند. در حقیقت یووه از چهار بازی بعدی خود فقط به سه امتیاز نیاز دارد که پیروزی مقابل اودینزه برای قهرمانی کفایت خواهد کرد.

نتیجه شب گذشته سبب شد که اینتر با 73 امتیاز در رده سوم بماند و نتواند رده دوم جدول را از آتالانتا پس بگیرد. فیورنتینا هم با 43 امتیاز تیم یازدهم جدول است.

در دیگر بازی مهم بامداد امروز سری‌آ تیم فوتبال رم در خانه اسپال قعر جدولی که سقوطش به دسته دوم پیش از این قطعی شده بود، با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید. رم با این پیروزی با یک پله صعود بالاتر از میلان قرار گرفت و پنجم شد.به هر صورت دوستداران فوتبال ایتالیا پنجشنبه شب به تماشای بازی یووه و اودینزه خواهند نشست تا شاید جشن قهرمانی را ببینند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала