Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرنولد: قهرمانی در لیگ برتر همیشه طعم دیگری دارد

© REUTERS / Phil NobleМатч между клубами "Ливерпуль" и "Вест Хэм Юнайтед"
Матч между клубами Ливерпуль и Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترنت الکساندر آرنولد اعتراف می‌کند مدال قهرمانی لیگ برتر انگلیس برای او به‌عنوان یک لیورپولی اهمیت دوچندانی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ترنت الکساندر آرنولد برای لیورپولی‌ها بازیکن ویژه‌ای است، چرا که از کودکی تماشاگر تمرین سرخ پوشان مرسی ساید در ملوود بوده و پس تبدیل شد به بازیکن و حالا یکی از ستاره‌های این تیم که با آن قهرمانی‌های متعددی از جمله قهرمانی لیگ برتر انگلیس را دارد.

Willian, who is expected to leave Chelsea in the summer of 2020 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 5 – چلسی 3؛ جشنواره گل لک لک ها در شب چهارم شدن چلسی
آرنولد پس از بالا بردن جام قهرمانی با صحبت‌هایش ارزش جام لیگ برتر را نشان داد گفت: «حاضرم همه مدال‌هایم را بدهم تا مدال قهرمانی لیگ برتر را بگیرم. قهرمانی در لیگ برتر طعم دیگری دارد. از اتحادیه لیگ برتر و دولت که اجازه برپایی جشن قهرمانی را دادند، ممنونم. جشن گرفتن با خانواده احساس خوبی دارد، چرا که آن‌ها مهم‌ترین افراد زندگی‌ات هستند.»
آرنولد در پایان صحبت‌های بیان داشت:«قهرمانی ما در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا سهم بسزایی در قهرمانی در لیگ جزیره داشت. قهرمانی فصل قبل باعث شد تا انگیزه ما برای قهرمانی در لیگ برتر چند برابر شود و بسیار خوشحالیم که با شایستگی این عنوان را به دست آوردیم. بسیار دوست داشتیم که تماشاگران در ورزشگاه باشند تا با هم جشن بگیریم.»

لیورپول سرانجام بعد از سه دهه توانست جام قهرمانی در لیگ جزیره را بالای سر برد. سرخ پوشان آنفیلد در هفته سی و هفتم در آنفیلد موفق شدند که چلسی را با نتیجه 5 بر3 در هم کوبند تا در غیاب هواداران جام قهرمانی را بالای سر برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала