Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت حساس تاریخی میان رونالدو و ایموبیله بر سر آقای گلی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv
رونالدو  Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره یوونتوس و چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو، هر دو در این فصل سری‌آ 30 گل زده‌اند. اتفاقی که 70 سال است رخ نداده است.

به گزارش اسپوتنیک، قهرمانی یوونتوس در این فصل از سری‌آ تقریبا تمام شده است. در این میان اما، رقابت بر سر عنوان آقای گلی ادامه دارد.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
برابری رونالدو با رکوردی که 72 سال قبل به ثبت رسیده بود

بانوی پیر در دیدار آخر لاتزیو را با نتیجه دو بر یک شکست داد. رونالدو دو گل یووه را زد و ایموبیله تنها گل لاتزیو را به ثمر رساند. به این ترتیب، این دو مهاجم 30 گل در سری‌آ به ثمر رسانده‌اند که 12 گل از این 30 گل برای هر دو نفر از روی نقطه پنالتی بوده است.

تنها باری که دو مهاجم در یک فصل سری‌آ به 30 گل رسیده‌اند به فصل 51-1950 برمی‌گردد که گونار نوردال (میلان) و ایستوان نیرس (اینتر) به این آمار رسیدند. این دو بازیکن می‌توانند امید داشته باشند که رکورد بیشترین گل زده در یک فصل سری آ را جابه‌جا کنند. این رکورد متعلق به گونسالو ایگواین است که در فصل 16-2015 برای ناپولی 36 گل زد.

ایموبیله پنجمین بازیکن ایتالیایی تاریخ است که در یک فصل سری آ به آمار 30 گل می‌رسد. جوزپه مه‌آتزا (30-1929)، فلیچه بورل (34-1933)، آنتونیو آنجلیلو (59-1958)، و لوکا تونی (06-2005) بازیکنان دیگری بودند که به این دستاورد رسیده بودند. همچنین رونالدو سومین بازیکن یوونتوس است که در سری آ به آمار 30 گل می‌رسد. دو نفر قبلی بورل در فصل 34-1933 و جان هانسن در فصل 52-1951 بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала