Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنها راه خروج گرت بیل از رئال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل برای جدایی از رئال مادرید تنها یک راه مورد استفاده دارد که آنرا بتواند در عمل پیاده نماید.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل به خاطر کم بازی کردن‌اش ظاهراً انتظار می‌رود در رئال مادرید جدا از این فصل بماند مگر اینکه یک پیشنهاد عجیب از لیگ چین بازی را تغییر دهد.

گرت بیل در سال 2013 با حضور در رئال به طور متناوب در کاسا بلانکا درخشید. یک عضو کامل در ترکیب اصلی تیم که همچنین خط حمله معروف "بی‌بی‌سی" را با کریم بنزما و کریستیانو رونالدو تشکیل داده بودو ستاره ولزی که تغییر وضعیت خود را در طول فصول و به ویژه تحت رهبری زین الدین زیدان مشاهده کرده است و حتی در تابستان گذشته مربی فرانسوی دروازه‌های خروجی را به او نشان داد.

چین و آخرین فرصت رئال مادرید؟

با وجود بحران مالی ناشی از کروناویروس حتی تعداد كمتری از باشگاه‌ها می‌توانند گرت بیل را به خدمت بگیرند و به وی یك حقوق قابل ملاحظه‌ای مشابه به رئال بدهند در حالی‌که قرارداد وی تا جون 2022 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد گرت بیل در مادرید بماند اما طبق گفته "دین جونز" کارشناس پنجره نقل و انتقالات "بلیچر ریپورت" یکی از گزینه‌ها باعث می‌شود مدیریت مادرید از شر شماره 11 خود خلاص شود: چین.

در طول پادکست B / R Football Ranks ، جونز اطمینان داد که تنها پیشنهاد بزرگی از لیگ چین می‌تواند منجر به جدایی گرت بیل از رئال مادرید شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала