Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هندرسون بهترین بازیکن سال "انجمن نویسندگان فوتبال" شد + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر جوردن هندرسون Russia World Cup England Training
جوردن هندرسون Russia World Cup England Training  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جردن هندرسون کاپیتان تیم فوتبال لیورپول رسما به عنوان بهترین فوتبالیست سال FWA شناخته شد.

به گزارش اسپوتنیک، کاپیتان لیورپول رقابت‌ سخت و نزدیک را با کوین د بروین ستاره منچسترسیتی و مارکوس راشفورد بازیمن من‌یونایتد و همچنین هم تیمی‌های خو ویرجیل فن دایک و سادیو مانه تحمل کرد تا به عنوان بهترین فوتبالیست فصل 2019/ انجمن نویسندگان فوتبال (FWA) معرفی شود.

تسلط لیورپول در لیگ در رأی گیری کمک کرد زیرا ترنت الکساندر-آرنولد و آلیسون بکر هم رأی کسب کردند اما این هندرسون بود که با بیش از یک چهارم آرا برنده شود.

هندرسون با تأکید بر پیروزی خود گفت: "من می‌خواهم بگویم که من از حمایت کسانی که به من و انجمن نویسندگان فوتبال رای داده‌اند قدردانی می‌کنم."

هندرسون افزود: "شما فقط باید به برندگان گذشته آن نگاه کنید، تعدادی که در لیورپول بازی کرده‌اند مثل استیون (جرارد)، لوئیس (سوارز) و محمد (صلاح) و من نیز خوشحال شده‌ام که این جایزه را گرفتم."

هندرسون در ادامه تصریح کرد: "من احساس نمی‌کنم چیزی که در این فصل به دست آورده‌ام یا در حقیقت در طول کل حرفه‌ام به تنهایی انجام شده است. من به بسیاری از افراد بدهکارم اما هیچ کس بیشتر از هم تیمی‌های فعلی من که باورنکردنی بوده‌اند و بیشتر از من شایسته این هستند."

هندرسون اولین کاپیتان لیورپول شد که جایزه لیگ برتر را گرفته زیرا سرخ‌ها با آن به انتظار 30 ساله خود برای کسب عنوان لیگ برتر پایان دادند.

برای این بازیکن 30 ساله یک سال سختی بوده است چرا که هندرسون در سال 2019 لیورپول را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد در حالی که این باشگاه در ماه دسامبر نیز مدعی جام جهانی باشگاه‌ها بود وی همچنین در جنوری سال 2020 به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انگلستان معرفی شد.

هندرسون در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر 4 گل و پنج پاس گل ثبت کرد.

ده بازیکن دیگر نیز از جمله برنده سال گذشته رحیم استرلینگ، آرون وان بیساکا، سرخیو آگوئرو، آداما تراوره، دنی اینگ، جک گرالیش، جیمز ماددیسون و جانی اوانز در این رقابت حضور داشتند.

گفتنی است که جایزه فوتبالیست سال از سال 1948 تا کنون اعطا شده که "سر استنلی متیوز" اولین دریافت کننده آن بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала