Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تشدید درگیری لفظی میان لمپارد و کلوپ

© REUTERS / PHIL NOBLESoccer Football - Premier League - Liverpool v Chelsea - Anfield, Liverpool, Britain - July 22, 2020 Liverpool manager Juergen Klopp shakes hands with Chelsea manager Frank Lampard after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Chelsea - Anfield, Liverpool, Britain - July 22, 2020 Liverpool manager Juergen Klopp shakes hands with Chelsea manager Frank Lampard after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ به حرف‌های ناشایست فرانک لمپارد واکنش نشان داد و مدعی شد که او هنوز بسیار چیزها را باید بیآموزد.

به گزارش اسپوتنیک، چهار شنبه  شب در جریان دیدار لیورپول و چلسی در لیگ برتر انگلیس که در نهایت با پیروزی 3-5 لیورپول به پایان رسید، درگیری لفظی فرانک لمپارد سرمربی چلسی با یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به خاطر خطای کواچیچ بر روی مانه و استفاده از از الفاظ نامناسب از سوی سرمربی آبی‌ها خطاب به کلوپ در رسانه‌ها خبرساز شده است.

Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
لمپارد طُعمه‌های کلوپ را شکار می‌کند

در آن دیدار و در دقیقه 33 بازی لمپارد چند قدم به سمت یورگن کلوپ رفت و درحالیکه داور چهارم سعی کرد مانع از نزدیک شدن دو مربی به همدیگر شود خطاب به کلوپ فریاد زد: «این کجایش خطا است؟ هیچ خطایی اتفاق نیفتاد. پس بنشین سر جایت یا برو به جهنم!»
کلوپ در آن لحظات با لبخندی که به لب داشت، با دست به سرمربی چلسی اشاره کرد که او بهتر است آرام شود.
این درگیری اما با پایان بازی پایان نیافت و کلوپ امروز واکنش تندتری داشت ومدعی شد که لمپارد باید چیزهای زیادی را بیآموزد.
کلوپ به لیورپول اکو گفت:" شما نمی توانید با چنین چیزهایی به من ضربه بزنید. ما مغرور نیستیم. لمپارد در حالت رقابت بود و به او احترام می گذارم. می‌توانید در آن شرایط هرچیزی بگویید. آن لحظه احساسی بود و فرانک برای برد به زمین آمده بود. او باید یاد بگیرد که صحبت در خصوص آن پس از پایان بازی خوب نیست. سوت پایان مانند بسته شدن کتاب می ماند و او این کار را زودترنکرد. این چیزی است که دوست ندارم و صادقانه می‌گویم. من اکنون در این خصوص صحبت می کنم زیرا او پس از آن صحبت کرد."
این در حالی‌ست که لمپارد اخیراً اعلام کرد که از صحبت‌هایش پشیمان است اما از هیچ‌کسی عذرخواهی نخواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала