Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه به رییس جمهور فرانسه: فکر نمی‌کنم که مچ پایم شکسته باشد

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های فرانسوی صحبت‌های کلیان امباپه را با رییس جمهور این کشور پس از جشن قهرمانی لب‌خوانی کرده اند که در آن این بازیکن از وضعیت مطلوب خودش به مکرون اطمینان می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه در جریان دیدار تیم‌اش در فینال جام حذفی برابر سنت اتین، با تکل خشن مصدوم شد و زمین بازی را ترک تا لحظات شیرین قهرمانی در کام پاریسی‌ها تلخ شود.

Coupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان
وحشت در اردوی پی‌اس‌جی؛ امباپه لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد؟

مصدومیت این بازیکن نگرانی شدید کادر فنی، هواداران و حتی رییس جهمور فرانسه که در ورزشگاه حاضر بود را به همراه داشت و همه منتظر اند تا ببینند که این بازیکن رقابت‌های لیگ قهرمانان را دست خواهد داد یا خیر.

این بازیکن اما در جریان جشن قهرمانی تیمش با امانوئل مکرون گفت‌وگوی کوتاهی داشت که در آن از وضعیت مطلوب خودش به رییس جمهور کشورش اطمینان می‌دهد.

در ویدیو منتشر شده از سوی تلویزیون ملی فرانسه، رئیس جمهوراین کشور وضعیت صحی امباپه را می‌پرسد که ستاره پی‌اس‌جی خطاب به او در مورد مچ پایش می گوید:"فکر نمی کنم که شکسته باشد."

انتشار این مکالمه تا حدودی خیال هواداران راحت کرد و کادر فنی این تیم امیدوار است تا او لیگ قهرمانان اروپا را از دست ندهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала