Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوناروما تمدید می‌کند ولی پی‌اس‌جی رها کردنی نیست

© AP Photo / Thanassis Stavrakisدوناروما دروازه بان میلان
دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان آث میلان در آستانه تمدید قراردادش است اما لئوناردو مدیر ورزشی PSG تا هنوز از جذب او ناامید نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، علی‌رغم فصل بزرگ كیلور ناواس در PSG اما لئوناردو مدیر ورزشی پاریسی‌ها به فکر آینده است و در حال حاضر به دنبال جانشین دروازه‌بان كاستاریكایی می‌باشد. از بین بسیاری از مسیرهای مورد مطالعه مدیر ورزشی PSG همچنان جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان آث میلان را هدف قرار داده است.

در حالی‌که این دروازه‌بان تا 2021 با تیم ایتالیایی قرارداد دارد حالا چند ماه است که توسط لئوناردو شرایط او رصد می‌شود زیرا دیرزمانی‌ست که به او علاقه دارد.

دروازه‌بان ایتالیایی برای تمدید قراردادش تمایل نشان داده و به این کار سرعت بخشیده است. در ابتدا می‌تواند این امر خبر بدی برای لئوناردو باشد اما او هنوز هم به جذب دوناروما  امیدوار بوده و می‌خواهد زمینه حضور او در پاریس را برای سال‌های آینده تسهیل نماید.

 

یک بند ضعیف؟

در واقع طبق اطلاعات گاتزتا دلو اسپورت انتظار می‌رود جیانلوئیجی دوناروما و مینو رایولا نماینده وی برای تصمیم گیری در مورد تمدید قرارداد با سرمربی میلان ملاقات قاطعانه داشته باشند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، دروازه‌بان میلان تا سال 2022 تمدید می‌کند. با این وجود این قرارداد جدید می‌تواند برای لئوناردو یک مزیت محسوب شود زیرا بند آزادی نیز می‌تواند در آن وارد شود که احتمالا کمتر از 50 میلیون یورو باشد و به راحتی به لئوناردو اجازه می‌دهد تا در آینده برای جذب دوناروما اقدام کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала