Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته پایانی لیگ انگلستان؛ لستر 0 من‌یونایتد 2؛ مردان شایسته اوله اروپایی شدند

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد با برتری شیرین در زمین لسترسیتی جواز حضور در لیگ قهرمان فصل بعد را کسب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال لسترسیتی و منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی لیگ برتر جزیره برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار در نهایت با برتری منچستری‌ها به فرجام سرید.

با آنکه دو طرف محتاطانه عمل می‌کردند اما در نیمه اول شاهد حملات دامنه‌دار دو طرف نیز بودیم در حالی‌که 45 دقیقه اول بدون گل پایان یافت.

A post shared by Manchester United (@manchesterunited) on

در نیمه دوم بازی منچستریونایتد با وجود فشار حریف ولی نمایش بهتری ارائه کرد و آنتونی مارسیال نفوذ بیشتری انجام داد تا اینکه در دقیقه 68 "ایوانس" روی مهاجم فرانسوی مرتکب خطا شد و داور آنرا پنالتی گرفت که برونو فرناندز طبق معمول پشت توپ قرار گرفت و به سبک زیبای همیشگی خود بر خلاف جهت حرکت کاسپراشمایکل گل‌زنی کرد.

در دقیقه 74 فرصت عالی گل‌زنی برای تیم لستر از دست رفت.

در ادامه بازی فشار منچستری‌ها بیشتر شد که در دقیقه 90+7 اشتباه مرگبار کاسپر اشمایکل سبب شد تا جسه لینگارد توپ را در اختیار گرفته و برای دومین بار دروازه میزبان را باز کند و با آن حساب کار 2-0 شد تا رویای شاگردان سولسشر در این فصل (قرار گرفتن در میان 4 تیم و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان) محقق شود.

با این برتری تیم منچستریونایتد 66 امتیازی شد و اما لسترسیتی در امتیاز 62 و در رده پنجم باقی ماند و تا به لیگ اروپا برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала