Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: رونالدو و دیبالا یوونتوس را به قهرمانی رساندند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس با ستایش از دو ستاره تیمش می‌گوید که قهرمانی تیمش حاصل علمکرد فوق‌العادۀ رونالدو و دیبالا بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس شب گذشته در هفته سی و ششم سری‌آ ایتالیا میزبان سمپدوریا بود که با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و نهمین قهرمانی متوالی اش در سری آ را جشن گرفت.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
یووه 2 سمپدوریا 0؛ ثبت نهمین اسکودتوی متوالی برای بیانکونری
مائوریتزیو ساری، سرمربی بانوی پیر پس از پایان بازی و نهمین قهرمانی تیمش در سری‌آ گفت:«کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا ایجادکننده تفاوت در داخل زمین هستند و قهرمانی یوونتوس در این فصل به دلیل تلاش های بی وقفه این دو بازیکن است. پس مشخصاً لایق کلی تعریف و تمجید هستند اما باشگاهی که پشت آنها است و حمایت‌شان می‌کند هم خیلی مهم است.»
سرمربی یوونتوس در ادامه اظهار داشت:«ما رییس و مدیرانی داریم که هر روز در تمرینات‌مان شرکت می‌کنند و آماده تبادل نظر با ما هستند. عملکرد آنها بخش مهمی از این همه سال قهرمانی یوونتوس بوده است. مدیران باشگاه همیشه افرادی هستند که می توانند با آنها تبادل نظر کرد. مخصوصا در یوونتوس مدیریت نقش پررنگی دارد و به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.»
ساری در پایان صحبت‌هایش بیان داشت:البته که احساس خاصی دارم. قهرمان شدن سخت است و سخت‌تر از آن ادامه دادن به روند قهرمانی است چون تضمین شده بودن موفقیت یکی از بزرگترین دروغ‌های دنیاست. من برای قدم زدن در پارک نیامده بودم. این فصل یک فصل طولانی، سخت و پراسترس بود و این بازیکنان به خاطر ادامه دادن به پیدا کردن راه حفظ عطش و انگیزه‌شان جهت جنگیدن بعد از هشت قهرمانی متوالی، سزاوار کلی تمجید هستند.»

در آخرین بازی از سی‌وششمین هفته از بازی‌های سری‌آ ایتالیا یوونتوس و سمپدوریا  برابر هم در وزشگاه آلیانز صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با حساب 2-0 به سود شاگردان ساری خاتمه یافت تا این تیم ضمن کسب سه امتیازی بازی، به نهمین قهرمانی متوالی خود در سری آ دست یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала