Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرتونگن پس از 8 سال از تاتنهام جدا شد

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر فرتونگن
فرتونگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که باشگاه تاتنهام هنوز جدایی رسمی یان فرتونگن را اعلام نکرده، این مدافع بلجیمی خودش با باشگاه لندنی وداع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یان فرتونگن، مدافع بلجیمی امروز در صفحه اجتماعی خود پس از 8 سال حضور در تاتنهام جدایی رسمی خود را اعلام کرد تا یکی از خبرهای رسانه‌های انگلیسی شود.

Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
تاتنهام 3 – لسترسیتی 0؛ شاگردان آقای خاص به لیگ اروپا نزدیک شدند
این مدافع که قراردادش با تاتنهام به پایان رسیده در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:«زمان حضور من در این باشگاه به پایان رسیده است. این روز به دلایل زیادی بسیار غم انگیز است. دلم برای دوستانی که در اینجا دارم، کسانی که باعث پیشرفت باشگاه می شوند، بازی در ورزشگاه فوق العاده جدید و البته برای شما هواداران تنگ می شود.
او در ادامه نوشت:«برای تمام حمایت هایتان در طول سالهای گذشته از شما سپاسگزارم. شما فوق العاده بودید. ما خاطرات باورنکردنی زیادی در کنار هم داریم اما حالا زمان خداحافظی است.»

مدافع 33 ساله بلجیمی در سال 2012 به تیم لندنی پیوست و در این مدت 232 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و 6 گل نیز برای آنها به ثمر رساند. قرارداد او تابستان امسال به پایان می رسد و این بازیکن آماده پیوستن به تیم دیگری است.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала