Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ مدافع لیورپول به زنیت پیوست + ویدیو/ عکس

© AP Photo / Rui Vieira"Liverpul"un məşqçisi Yurqen Klopp "Arsenal" üzərindəki 5:1 hesablı qələbə münasibətilə Dejan Lovreni təbrik edir
Liverpulun məşqçisi Yurqen Klopp Arsenal üzərindəki 5:1 hesablı qələbə münasibətilə Dejan Lovreni təbrik edir - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دژان لوورن مدافع کروات باشگاه لیورپول به صورت رسمی راهی زنیت سن پترزبورگ در لیگ روسیه شد.

به گزارش اسپوتنیک، دژان لوورن مدافع 31 ساله باشگاه لیورپول به حضور 6 ساله خودش در این باشگاه پایان داد و با پذیرفتن پیشنهاد زنیت س پترزبورگ راهی لیگ روسیه شد.

View this post on Instagram

Always committed. Always passionate. Thank you, Dejan ❤️ #YNWA

A post shared by Liverpool Football Club (@liverpoolfc) on

باشگاه لیورپول جدایی این بازیکن را به صورت رسمی تأیید و بیان کرد که این بازیکن به ارزش 12 میلیون یورو و قرارداد 3 ساله راهی زنیت شده است.

در بیانیه رسمی این باشگاه آمده است:" لوورن در حالی از آنفیلد جدا شد که در قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان و قهرمانی سوپرکاپ یوفا، جام باشگاه های جهان و لیگ برتر فصل جاری نیز یکی از اعضای تیم بود. همه در باشگاه فوتبال لیورپول دوست دارند از لوورن برای تعهدی که در طول این سال‌ها به این تیم داشت تشکر کنند و بهترین‌ها را در چالش جدیدش برایش آرزو می کنند".
View this post on Instagram

A post shared by Liverpool Football Club (@liverpoolfc) on

این در حالی‌ست که لوورن در سال های اخیر گزینه نخست کلوپ برای حضور در ترکیب اصلی نبود و در فصل 20 - 2019 تنها 20 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد.

View this post on Instagram

A post shared by zenit_spb (@zenit_spb) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала