Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک سیتی: با احترام به رئال، هیچ ترسی از آنها نداریم!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی
برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک پرتگالی منچسترسیتی می‌گوید آنها ترسی از رئال مادرید برای دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، بازی برگشت قرار بود اواخر ماه حوت سال گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا لغو شد. این دیدار حساس حالا با شرایطی متفاوت‌تر و بدون تماشاگر به انجام خواهد رسید. رئال نسبت به 5 ماه پیش روحیه ای به مراتب بالاتر دارد و به عنوان قهرمان جدید لالیگا امیدوارتر از گذشته به نظر می رسد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
سفیر انگلیس در اسپانیا: رئال مادرید در منچستر زیر نظارت شدید خواهد بود
در همین رابطه، برناردو سیلوا ستاره پرتکالی سیتی در مورد این بازی حساس به مارکا گفت:«از زمان شروع مجدد فصل، رئال تقریباً در تمام بازی های خود پیروز شده است و در نتیجه قهرمان لالیگا شده اند. این فقط به قدرت آنها دامن می زند و آنها کاملاً آماده بازی هستند. ما باید در شرایط بسیار خوبی قرار بگیریم و خیلی خوب بازی کنیم زیرا اگر اینطور نشود  ما نمی توانیم به مرحله بعد  صعود کنیم.»
هافبک پرتگالی سیتیزن‌ها در مورد نقش پپ گواردیولا در پیروزی بر رئال گفت:«هیچکس مثل پپ نمی تواند به ما برای مقابله با یک تیم اسپانیایی کمک کند. او به خوبی تیم های اسپانیایی را می شناسد و در اختیار داشتن او برابر رئال یک مزیت است. همانطور که گفتم، هیچکس مثل گواردیولا رئال را نمی شناسد.»

رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد بازی برگشت خود از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. بازی رفت زمستان گذشته با پیروزی غافلگیرکننده 1-2 سیتی در برنابئو به اتمام رسید و کهکشانی ها حالا کار دشواری برای صعود به یک چهارم نهایی دارند.

A post shared by MARCA (@marca) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала