Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس جمهور غنی خواستار اخراج کرام الدین کریم از پنجشیر + عکس و ویدیو

© Photo / ARG - ارگمحمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور
محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور غنی از مردم ولایت پنجشیر خواستار اخراج کرام الدین کریم رییس سابق فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور که در نشست هیأت عالی رتبه دولتی با مشارکت سازمان ملل و کشورهای کمک کننده سخنرانی می‌کرد از مردم ولایت پنجشیر خواست تا کرام الدین کریم رییس سابق فدراسیون فوتبال را از این ولایت اخراج کنند.

در این سخنرانی رییس جمهور کشور با اشاره به ولایت پنجشیر و عنوان کردن آن به سرزمین مدافع آزادی افغانستان و دره‌ای که بالاترین ارزش‌های کشور را با خود دارد، اظهار داشت: "افرادی مانند کرام الدین کریم نمی‌توانند که حمایت این مردم را داشته باشند. کرام الدین کریم باید مورد پیگرد قرار گیرد."

اشرف غنی در ادامه همچنان از آنان خواستار همکاری با نیروهای امنیتی شد تا در این راستا حاکمیت قانون تطبیق شود.

بالاترین نهاد حاکم بر فوتبال جهان یا فیفا پیش از این در ماه جوزای سال 1398 و پس از اعتراض دختران فوتبالیست مقیم اروپا، کرام‌الدین کریم را در پیوند به دوسیه آزار و اذیت جنسی دختران فوتبالیست متهم ساخته و برای همیشه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود. همچنان آقای کریم ملزم به پرداخت جریمه یک میلیون دالری گردید. که چندی پیش با توجه همین رای و اسناد به دست آمده دادگاه حکمیت ورزش CAS نیز به محرومیت دایمی وی رای نهایی خود را صادر کر.

این در حالیست که دادستانی  کل کشور برای بازداشت رییس سابق فدراسیون فوتبال دستور داده ولی تا کنون او به پنجه قانون سپرده نشده و گویا در بیرون از کشور به سر می‌برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала