Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس بالای اینتر برای خرید مسی

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپه ماروتا مدیرعامل اینترمیلان شانس دارد تا لیونل مسی را از بارسلونا به تیمش منتقل کند.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپه ماروتا مدیرعامل باشگاه اینترمیلان ایتالیا به طرز عجیبی شانس این باشگاه را بیشتر کرده تا بتواند لیونل مسی اعجوبه آرجانتینی بارسلونا را جذب نماید.

قرارداد مسی در نیوکمپ در تابستان سال 2021 منقضی می‌شود و اخیراً توسط خبرنامه ایتالیایی گاتزتادلو اسپورت گزارش شده که سهامداران اکثریت اینتر "سونینگ هولدینگز گروپ" در حال طرح ریزی برای مهاجم 33 ساله بارسا هستند.

در این گزارش ادعا شده كه مالكان اینتر اعتقاد دارند كه این پول را برای فریب دادن سوپراستار آرجانتینی به سمت سن سیرو در سال آینده مدنظر دارند.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
بارتومئو: با اطمینان می‌گویم مسی در بارسلونا می‌ماند

علاوه بر این سه شنبه بعد از آنکه تصویری از مسی در کلیسای جامع این شهر در صفحات اجتماعی دست به دست شد هیجان تازه را در این زمینه ایجاد کرده اما براساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی صاحبان اکثریت سهام اینتر از این تصویر برای تبلیغ عمومی تلویزیون در مورد بازی این باشگاه مقابل ناپولی برای امشب در چین استفاده کرده‌اند و ماروتا اصرار دارد که نمی‌تواند ببیند چگونه اینتر توان اجرای هرگونه معامله را برای برنده شش بار توپ طلا در این روزها و به موقع انجام دهد.

ماروتا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: 'مسی در کلیسای جامع؟ این ایده من نبود. این فوتبال را از گذشته با چنین شرایطی به من یادآوری می‌کند. ما در مورد یک نماد، یک بازیکن عالی و آرزویی که همه دارند صحبت می‌کنیم."

ماروتا بیش از اینكه اضافه كرد: "این فوتبال خیالی و وضعیت اتوپیایی است."

اگرچه خداحافظی با بارسلونا غیرقابل تصور به نظر می‌رسد و قرارداد مسی سال آینده منقضی می‌شود ولی با توجه به نارضایتی فعلی او در میان فصلی از همه گیری و خارج از زمین خواستگاران وی را به شدت افزایش داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала