Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن مونیخ مشتری جدی کاوانی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ به عنوان مدعی اصلی وار رقابت جذب ادینسون کاوانی در تابستان امسال ظاهر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که ادینسون کاوانی مُهاجم اروگوئه‌یی پاری‌سن‌ژرمن پس از انقضای قراردادش در پاریس یک بازیکن آزاد است اما اکنون تیم‌هایی برتر اروپایی برای جذب او وارد رقابت شده‌اند که بایرن مونیخ به عنوان یکی از پرکارترین بازیکن در این قاره طی یک دهه گذشته،  کم کم جای تعجب دارد که باشگاه‌ها برای او با هم می‌جنگند.

بنفیکا در این امر به صورت جدی درگیر شده است در حالی‌که لیدز یونایتد نیز به شدت شرایط او را دنبال می‌کند ولی اکنون نشریه فرانسوی" Le10Sport" گزارش داده که بایرن مونیخ در انتظار توافق با این بازیکن است.

ادعا شده که آنها به دنبال پشتیبان‌گیری از رابرت لواندوفسکی برای وسوسه کردن کاوانی 33 ساله استفاده می‌کنند.

این گزارش می افزاید: برادر کاوانی که به عنوان نماینده‌اش فعالیت می‌کند حتی با بایرن نیز مذاکره کرده است.

بزرگترین مانع برای هرگونه انتقال این ستاره ملی پوش اروگوئه‌ای دستمزد وی است.

این قابل درک است که کاوانی بیش از 200.000 پوند در هفته می‌گیرد و این می‌تواند مانعی برای بنفیکا باشد که باید بازیکن سابق ناپولی را متقاعد کند تا مبلغی کمتری بخواهد.

اگر توافقی نتواند بدست بیاید راه را برای بایرن کاملا باز خواهد کرد، اگرچه پرداخت دستمزدهای هنگفت برای بازیکنی که بیشتر وقت خود را روی نیمکت می‌گذارد مشکل ساز خواهد بود.

این امر می‌تواند "لیدز" را وارد رقابت کند که صاحب آن "آندره رادریزانی" اعتراف کرد دوست دارد این مهاجم را در تابستان امتحان کند.

مرد ایتالیایی به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: "کاوانی علاوه بر کیفیتش می‌تواند با نقشی که بازی می‌کند اینجا سازگار شود اما من هیچ وقت در مورد او با مربی صحبت نکرده‌ام. با گفتن این موضوع ما مطمئناً در مورد او فکر کرده‌ایم و خواهیم دید با توجه به اینکه وی هنوز در انتقال رایگان موجود است."

کاوانی در 301 بازی برای پی‌اس‌جی توانست 200 گل به ثمر برساند و نیز پیش از آن 104 گل طی 138 بازی برای ناپولی به ثمر رسانده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала