Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری پس از شکست یوونتوس: رونالدو غریزی بازی می‌کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا - ساری
دیبالا - ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل کالیاری به این بارو است که شاگردان به استراحت نیاز دارد چرا که در 12 روز، 5 بار به میدان رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی تیمش برابر کالیاری در هفته سی‌وهفتم سری‌آ گفت:«مشکل این است که ما تنها تیمی در اروپا هستیم که در 12 روز باید 5 بار بازی کند. باید ببینیم شرایط تیم، فردا چگونه است و در بازیِ آخرِ هفته، تیمِ زیر 23 سال را به طور کامل به میدان بفرستیم تا همه بتوانند کمی استراحت کنند.»

علت عملکرد ضعیف رونالد در یوونتوس چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
یوونتوس 0 – کالیاری 2؛ شکست دور از انتظار قهرمان سری‌آ برابر گرگ‌ها
سرمربی بانوی پیر در ادامه در مورد اینکه کریستیانو رونالدو در جدول کفش طلا، 4 گل از ایموبیله عقب افتاده و احتمالا این جایزه را از دست خواهد داد، اظهار داشت:«روز گذشته با او صحبت کردم، بسیار با انگیزه بود، می‌خواست بازی کند، واقعاً مشتاق بود و احساس خوبی می کرد.تصمیم را با هم گرفتیم، او بدن خود را بهتر از هر کسی می شناسد.رونالدو غریزی بازی می‌کند و در نقش های تاکتیکی خاصی قرار نمی گیرد، این قدرت او است و این بدان معنی است که مهاجمان دیگر باید با حرکات کریستیانو سازگار شوند.»
ساری در پایان صحبت‌های در پیوند به دیدار برابر لیون در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت:«از نظر انگیزه، این یک بازی غیر عادی است و نمی تواند مانند بقیه فصل در نظر گرفته شود. شیوه‌ی بازیِ ما خوب است، اما مشکل، سرعتی است که توپ را به گردش در می‌آوریم و این شرایط را برای حریفان آسان تر می‌کند. امروز 9 بازیکنِ مصدوم در خانه داشتیم، بنابراین بدیهی است که حضورشان مقابل لیون در هاله‌ای از ابهام باشد. باید ببینیم چه می‌شود.»
این ششمین شکست یوونتوس در فصل جاری رقابت های سری آ است. آنان پیش از این دیدار با کسب ۸۳ امتیاز قهرمانی خود در این مسابقات را جشن گرفته بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала