Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایسیون - جونز؛ بازگشت مایک آهنین به رینگ بوکس!

© AFP 2023 / Jeff Haynes Поединок Майка Тайсона и Эвандара Холифилда 28 июня 1997
Поединок Майка Тайсона и Эвандара Холифилда 28 июня 1997 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مبارزه تایسون و جونز در واقع شروع یک سری رقابت ورزشی به نام «لیگ اسطوره‌ها» است که فقط شامل رویارویی اسطوره‌های بوکس و ورزش‌های رزمی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پس از چند ماه شایعه، بازگشت مایک تایسون به رینگ بوکس رسمی شد. تایسون 54 ساله،‌ قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان و جوان‌ترین قهرمان سنگین وزن تاریخ بوکس روز شنبه 22 سنبله در یک مبارزه که با اهداف خیرخواهانه برگزار می‌شود به مصاف روی جونز جونیور 51 ساله می‌رود.

US Former heavyweight boxing champion Mike Tyson. - اسپوتنیک افغانستان
تایسون: قبل از آغاز هر مسابقه گریه می‌کردم!

این رقابت در واقع شروع یک سری رقابت ورزشی به نام «لیگ اسطوره‌ها» است که فقط شامل رویارویی اسطوره‌های بوکس و ورزش‌های رزمی نیست. همه ورزشکاران می‌توانند در این لیگ شرکت کنند ولی تنها یک شرط سر راه آنها قرار دارد: بزرگترینِ بزرگترین افراد حق حضور در این لیگ را پیدا می‌کنند.

ستاره‌های ورزش‌های تیمی هم ممکن است برای جدال یک یه یک به این لیگ دعوت شوند. به همین خاطر از «انفرنی پنی هارداوی» و «آلن آیورسن»، اسطوره‌های بسکتبال آمریکا هم خواسته شده تا برای یک بازی به اصطلاح تک به تک به لیگ اسطوره‌ها ملحق شوند.

مایک تایسون در مورد این مبارزه گفت:«مطمئن باشید موردی برای ترس و نگرانی وجو ندارد. ما سال‌ها در رینگ مبارزه و افتخارات زیادی کسب کرده‌ایم. ما می‌توانیم از خودمان محافظت کنیم و این کار را انجام خواهیم داد. من نمی‌توانم ضربات ضعیف بزنم. من فقط یک راه برای مبارزه بلدم و آن حمله است. داشتن و نداشتن کلاه، مشکل جونز است.»

اندی فاستر، رئیس کمیسیون ورزش ایالتی کالیفرنیا،‌ اعلام کرد که مبارزه تایسون و جونیور را در 8 راند و با کلاه ایمنی و دستکش‌های 12 اونسی به جای دستکش‌های استاندارد 10 اونسی برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала