Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاکید رییس کریکت بورد به حل اختلافات و مبارزه با فساد در این نهاد

© Photo: Afghanistan Cricket Board/FBفرهان یوسفزی
فرهان یوسفزی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس عمومی بورد کریکت افغانستان می‌گوید که در یک سال اخیر برای جلوگیری از فساد و حل اختلاف‌ها میان اعضای تیم ملی کارهای مهمی صورت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، فرهان یوسفزی، رییس کریکت بورد افغانستان روز گذشته در نشست خبری در کابل صحبت می‌کرد گفت که ضعف مدیریتی در این نهاد وجود دارد. او تاکید کرد که به ظرفیت و توان مسلکی در تمامی بخش های این اداره نیاز است و به زودی شاهد تغییرات مثبت و گسترده در این بخش خواهیم بود.

تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
رییس اجرایی بورد کریکت افغانستان به دلیل «بدرفتاری» برکنار شد

به گفته آقای یوسفزی، در گذشته اقدامات نادرست و بی‌موقع رهبری این نهاد، زمینه را برای اختلاف‌ها در میان اعضای تیم ملی کریکت فراهم کرده بود. فرهان یوسفزی، همچنین گفت که از لطف‌الله ستانکزی، رئیس اجرایی پیشین کریکت بورد او خواسته بود که استعفا کند و حالا تا توظیف رئیس اجرایی جدید، نظیم جار عبدالرحیم‌زی مدیر تیم ملی کریکت کارهای او را به پیش خواهد برد.

به گفته یوسفزی از زمانی که او مدیریت این رشته ورزشی را به عهده گرفته کارهای مثبت زیادی صورت گرفته است و با فساد در این اداره مبارزه جدی صورت گرفته است. وی می گوید که زمانی که او در راس قرار گرفته بود بیش از 80 نفر در بورد کرکت کشور معاش تشریفاتی دریافت می کردند و هیچ کاری هم نمی کردند.

نخستین آکادمی برای توسعه کریکت دختران در کابل افتتاح شد - اسپوتنیک افغانستان
نخستین آکادمی برای توسعه کریکت دختران در کابل افتتاح شد

او در بخش دیگر از صحبت هایش گفت که تیم ملی کشور در جام جهانی گذشته شاهد درگیری بین بازیکنان بود و افزود که ملی پوشان به 3 دسته تقسیم شده بودند. او  به این باور است که ضعف مدیریت باعث ایجاد تفرقه بین بازیکنان تیم ملی شده بود و او با تمامی بازیکنان تیم ملی صحبت کرده و تنش های به میان آمده را رفع کرده است. او تاکید کرد که بازیکنان تیم ملی سرمایه های این کشور به حساب می آیند و کرکت بورد کشور آماده است تا تمامی خواسته های آنها را برآورده بکند.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش تاکید کرد که به زودی و با ایجاد مدیریت جدید تمامی مشکلات کرکت کشور برطرف می شود و مردم بازهم شاهد افتخار آفرینی این رشته ورزشی برای افغانستان خواهند بود. فرهان یوسفزی حدود یک سال قبل از سوی رییس جمهور غنی به عنوان رییس جدید کرکت بورد کشور منصوب شد.

رییس کریکت بورد کشور می‌گوید که افغانستان به زودی شاهد ساخت یک میدان ورزشی با معیارهای جهانی خواهد بود و از علاقه مندان کرکت خواست کارهای او را در سال های آینده قضاوت کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала