Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران کرونا؛ احتمال لغو دیدار بارسلونا و ناپولی در نئوکمپ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه نیوکمپ
ورزشگاه نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل افزایش شمار واقعات کرونا در شهر بارسلون اسپانیا، احتمال لغو دیدار بارسلونا -  ناپولی در نئوکمپ وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا ممکن است برای به خطر نیفتادن سلامت بازیکنان دو تیم بارسلونا و ناپولی بازی برگشت آنها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به مکانی دیگر منتقل کند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال برگزاری دیدار بارسا – ناپولی در پرتغال

اوضاع مبتلایان به ویروس کرونا در بارسلون رو به افزایش است و همین مطئله باعث نگرانی های از سوی یوفا برای برگزاری بازی برگشت مرحله یک هشتم نهای لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 8 آگست شده است. شروع موج جدید شیوع کرونا در اسپانیا به خصوص کاتالونیا سبب شده که یوفا نگرانی‌هایی درباره برگشت بارسلونا و ناپولی که قرار است 9 روز دیگر در نوکپ برگزار شود، داشته باشد.

چندی پیش نیز یکی از اعضای هیئت رئیسه یوفا به این موضوع اذعان داشت و گفت که احتمال تغییر مکان این بازی و انتقال آن به پرتگال - کشوری که قرار است میزبان بازی‌های متمرکز و تک حذفی مرحله یک چهارم نهایی و بعد از آن باشد - وجود دارد. در همین حال نشریه اوژوگوی پرتگال نیز نوشته است که شهر‌های گیمارش و پورتو برای میزبان از بازی برگشت تیم‌های بارسلونا و ناپولی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

این در حالیست که قرار بود بازی‌های مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا فقط در شهر لیسبون پایتخت پرتگال برگزار شود. باشگاه بارسلونا پیش از این بر برگزاری بازی در نوکمپ تأکید کرده و گفته که برگزاری بدون تماشاگر بازی به اندازه کافی به ضرر این تیم هست و دیگر نمی‌خواهد از امتیاز بازی در خانه خودش محروم شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала