Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سردرگمی گریزمن برای آینده

© REUTERS / Albert GeaАнтуан Гризманн празднует забитый гол
Антуан Гризманн празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن در میان دو راهی ماندن و یا رفتن قرار گرفته و شاید یک شگفتی بزرگ برای ینده وی امکان پذیر باشد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی در اولین فصل حضورش در بارسلونا بزرگترین مشکلات را برای یافتن جایگاه خود تجربه کرد و بدیهی است که در مورد آینده او نمی‌توند چیزی را رد کرد.

بعد از این‌که در سال 2018 آنتوان گریزمن پیوستن به بارسا را نپذیرفت، این باشگاه دست از رابطه با قهرمان جهان برنداشت و سرانجام در تابستان گذشت موفق به جذب او شد و این بازیکن را با رقمی 120 میلیون یورویی خریداری کرد.

همراه با فرانکی دی یونگ، گریزمان دیگر خرید بزرگ تابستان گذشته در نیوکمپ بود و انتظارات زیاد بود خصوصاً در مورد ارتباط او با لیونل مسی. با این حال این رویا به سرعت به کابوس در بارسلونا تبدیل شد. لزوماً هواداران به دوباره برگشتن نیمار فکر می‌کنند اما آنتوان گریزمان سپس در یافتن جایگاه خود در این زمینه با مشکلات بزرگی روبرو شد و به سمت چپ تبعید گردید، مکانی که او نمی‌تواند تمام خصوصیات خود را نمایان کند. در حالی‌که پیش از این دیگو سمیئونه در اتلتیکومادرید بهترین نتیجه را از او می‌گرفت و وی بیشترین تاثیر را روی گل‌های تیم داشت.

 

بارسا به گریزمان اطمینان داد ...

بعد از آغاز مجدد لالیگا پس از وقفه سه ماهه به خاطر کروناویروس، انتظار می‌رفت گریزمان بهتر ظاهر شود ولی اوضاع برای مهاجم فرانسوی که حتی نیمکت نشین نیز شد تغییر نکرد. کیکه ستین با تصمیمات عجیب‌اش در مورد نیمکت نشین کردن گریزمن، سوالاتی را برانگیخت که در نهایت بعداً او توضیحاتی ارائه نمود. چند روز پیش مود گریزمن خواهر و نماینده وی به کاتالونیا سفر کرد تا از کیکه ستین بخواهد درباره وضعیت آنتوان گریزمان توضیحی داده و در مورد آینده او اطلاعات بیشتری بگیرد. با وجود همه شایعاتی که درباره احتمال انتقال او پخش شده اما تصمیم بارسا تا آن زمان کاملاً واضح نبود. در واقع مقامات کاتالانی اعلام کرده‌اند که این بازیکن 29 ساله فروشی نیست و در فصل بعد روی او حساب می‌شود.

 

...اما رخ دادن هر اتفاقی ممکن است!

اگرچه بارسلونا اطمینان داده گریزمان فروشی نیست ولی در نهایت ممکن واقعیت متفاوت باشد. در واقع این پنجشنبه "کادنا سر" فاش کرد که درب خروجی برای وی به طور کامل بسته نشده  یعنی در واقع اگر مدیریت باشگاه کاتالونیایی در طول این پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد رضایت بخش دریافت نماید به جدایی او رأی مثبت می‌هد.

به منظور بازیابی نقدینگی بارسا می‌تواند از مشارکت با این بازیکن دریغ نکند. برای دیدن اکنون چه مبلغی می‌تواند جوزپه ماریا بارتومئو را مجذوب کند و به ویژه کدام باشگاه بتواند چنین عملیاتی را با شرایط فعلی در نظر بگیرد در حالی‌که به خاطر بحران کرونا ویروس همه باشگاه‌ها در بخش مالی ضرر دیده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала