Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای جنجالی اشپیگل؛ من سیتی به دادگاه عالی ورزش دروغ گفته است

© REUTERS / Phil Noble Игроки команды "Манчестер Сити" перед судьей Кевином Френдом на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Игроки команды Манчестер Сити перед судьей Кевином Френдом на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه اشپیگل آلمان مدعی شده که به شواهدی دست یافته که بر اساس آن سیتی جهت فرار از محرومیت در دادگاه ورزش استفاده کرده است.

به گزارش اسوتنیک، روزنامه آلمانی اشپیگل ادعا کرده شواهدی در اختیار دارد که نشان می‌دهد حکم دیوان داوری ورزش اشتباه بوده اما منچسترسیتی به طرز عجیبی ادعاهای جدید را رد کرده و گفته این فقط "یك اقدام بدبینانه برای تجدیدنظر در دادگاه علنی است."

اوایل ماه جاری سیتی با موفقیت ممنوعیت دو ساله فوتبال اروپا را باطل كرد با اینكه نهاد قضایی مستقل متوجه شد كه آنها مقررات مربوط به منصفانه بودن بازی اقتصادی یوفا را نقض نمی‌كنند.

اشپیگل ادعا کرده که هفت نامه الکترونیکی منتشر شده توسط "فوتبال لیکس" فاش نشان می‌دهد که باشگاه لیگ برتری سرمایه گذاری مالکیت را به عنوان پرداخت از طرف حامیان مالی در تلاش برای دور زدن قوانین مالی، مبادرت به مجازات یوفا کرده است.

با این حال دیوان داوری ورزش به نفع سیتی رأی داد که این هفت نامه الکترونیکی از متن خارج شده و در نتیجه آن هیچ مجازاتی (بدون جریمه پولی) برای سیتی اعلام نشد.

اما اکنون نشریه آلمان ادعا کرده که آنها ایمیل جدیدی دارند که به گفته آنها نه تنها گناه سیتی در نقض قوانین مالی بلکه باعث شده که آنها در طی دادرسی به CAS دروغ گفته‌اند.

این روزنامه جزئیات مندرج در ایمیل‌ها را مشخص نکرده اما اظهار می‌دارد که سیتی در رابطه با ترتیبات مالی خود مرتکب تخلف شده است.

قهرمان سابق لیگ برتر همیشه این ادعاها را محکم رد کرده و گفته که این ادعاها بخشی از حمله "روشن و سازمان یافته" به اعتبار این باشگاه می‌باشد، قبل از اینکه اضافه کند آخرین اتهامات بخشی از "تلاش بدبینانه برای تجدید نظر در دادگاه" است.

منچسترسیتی امروز بیانیه‌ای صادر کرد و در آن آورده؛ این باشگاه "سوالات و موضوعات مطرح شده توسط اشپیگل یکاقدام بدبینانه برای دادخواست مجدد علنی و تضعیف پرونده‌ای است که پس از انجام مراحل تفصیلی و مراحل مقرر توسط دیوان داوری ورزش به طور کامل محکوم شده است.

سیاست منچسترسیتی درباره اظهار نظر درمورد مطالب زمینه‌ای که گفته می‌شود به طور مجرمانه از گروه فوتبال سیتی و پرسنل منچستر‌سیتی به دست آمده‌اند، اظهار نظری ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала