Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا: فینال حذفی آخرین بازی اوبامیانگ برای آرسنال نیست

© REUTERS / David Kleinپیر امریک اوبامیانگ
پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آرسنال به جدایی پیر امریک اوبامیانگ از جمع توپچی‌ها فکر نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، آرتتا در نشست خبری امروز درباره آینده اوبامیانگ با این تیم که تنها یک سال از قراردادش باقی‌مانده و ممکن است پس از بازی فینال از این تیم جدا شود، گفت:«نه، من اینطور فکر نمی‌کنم. فراموش نکنید که اوبا هنوز با ما قرارداد دارد و می‌خواهیم او را حفظ کنیم. او در حال حاضر با ماست و باید به جایی که هست افتخار کند.»

Борьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
نیوکمپ مقصد تابستانی اوبامیانگ

در همین رابطه نشریه انگلیسی «میرر» مدعی شده که نتیجه دیدار فینال FA CUP بین دو تیم آرسنال و چلسی تاثیر مستقیمی در ماندن یا جدایی اوبامیانگ خواهد داشت. در صورت پیروزی توپچی ها آنها به لیگ اروپا صعود خواهند کرد و علاوه بر افزایش انگیزه های اوبا برای تمدید، به باشگاه لندنی نیز از لحاظ مسائل اقتصادی در این راه کمک ویژه ای خواهد شد.

در هفته‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با آینده اوبامیانگ مطرح می‌شود. همچنین خود این ستاره گابنی نیز موضع دقیقا خود را درباره تمدید قرارداد یا جدایی از آرسنال مشخص نکرده و همه چیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.  دیدار آرسنال و چلسی در فینال جام حذفی انگلیس روز شنبه ساعت 9 شب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала