Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آفتاب گرفتن رونالدو با تکیه دادن به موتر 3 میلیون یورویی‌اش! + عکس

© AFP 2023 / Gregorio CunhaКриштиану Роналду со своим сыном под статуей самого себя во время церемонии открытия в своем родном городе Фуншале, 2014 год
Криштиану Роналду со своим сыном под статуей самого себя во время церемонии открытия в своем родном городе Фуншале, 2014 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس تصویر تازه‌ی از خودش منتشر کرده که به یک موتر «بوگاتی چیرون» تکیه داده است و آفتاب می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در توضیح عکس جدید خود که در گوشه‌ای از آن تصویر یک موتر مرسدس بنز کلاس S دیده می شود، نوشته است:«تو چشم اندازت را انتخاب کن.»

Футболист Криштиану Роналду позирует в аэропорту Лиссабона  - اسپوتنیک افغانستان
 قایق تفریحی 6 میلیون یورویی رونالدو + عکس

رونالدو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست و خودروی بوگاتی چیرون هم یکی از خودروهای محبوب در پارکینگ اوست. این خودرو می تواند در عرض 2.5 ثانیه از سرعت صفر به 100 برسد. این خودرو که جانشین بوگاتی ویرون شده یکی از لوکس ترین موترهای حال حاضر دنیاست.

این موتر که می تواند در 6.1 ثانیه از سرعت صفر به 200 کیلومتر بر ساعت برسد، در عرض 13.1 ثانیه از صفر به 300 کیلومتر ب رساعت برسد و در عرض 34.6 ثانیه از سرعت صفر به 400 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. این موتر بسیار لوکس سه میلیون یورو قیمت دارد.

البته نکته این جاست که این خودرو بسیار محدود است و افراد کمی در دنیا می توانند صاحب آن باشند که کریستیانو رونالدو هم یکی از آنهاست که به حدی موترش را دوست دارد که نه تنها آن را در پارکینگش قرار می دهد بلکه از این بوگاتی به عنوان تکیه گاه استفاده می کند!

View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала