Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی – آرسنال؛ پر بیننده‌ترین بازی فصل

© REUTERS / PAUL CHILDSArsenal yarı final kapısını araladı
Arsenal yarı final kapısını araladı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فینال جام حذفی انگلستان پربیننده ترین مسابقه فوتبال فصل 2019-20 با 8.2 میلیون بیننده تلویزیون شناخته شد.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه‌شب فینال جام حذفی انگلستان 2019-20 میان دو تیم آرسنال و چلسی در حالی به سود توپچی‌های لندن خاتمه یافت که به اساس آمارهای تماشای تلویزیونی این دیدار تماشایی‌ترین مسابقه فصل 2019-20 بود.

این بازی در ورزشگاه ومبلی برگزار شد که آرسنال آنرا با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید و توسط 8.2 میلیون نفر در در 'بی‌بی‌سی 1' تماشا شد و 46.1 درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داد.

این بدان معنی است که تقریبا نیمی از جمعیت انگلستان که دارای تلویزیون هستند بازی را در شبکه‌های عادی تماشا کردند.

اعداد تماشای فینال بالاتر از مخاطبان مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین منچستر یونایتد و چلسی در تاریخ 19 جولای قرار گرفت که 7.3 میلیون نفر را جذب کرد.

در حقیقت تمام مسابقات موجود در لیست پنج بازی پر تماشای این فصل مسابقات جام حذفی بودند که از بی بی سی پخش شد.

در حال حاضر به دلیل بیماری کروناویروس هواداران اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندارند به این معنی که هواداران باید مسابقات را در تلویزیون تماشا کنند.

فینال شنبه در ومبلی پشت درهای بسته برگزار شد که تعداد مشخصی از افراد شامل بازیکنان، کادر مربیگری، مسئولان باشگاه و پرسنل رسانه بودند.

در لیست پنج بازی برتر تلویزیونی پربازدید فصل، سه بازی از پشت درهای بسته انجام شده است.

تنها پیروزی دور پنجم چلسی مقابل لیورپول در ماه مارچ (6.8 میلیون) و تساوی لیورپول با شروزبری تاون در ماه جنوری (6.1 میلیون) در بازی هواداران در ورزشگاه وقتی پخش مسابقه کوتاه لیست پخش شد.

آمار و ارقام دیدار فینال جام حذفی شنبه در مقایسه با تماشایی ترین مسابقه فوتبال همه زمان‌ها - فینال جام جهانی 1966 بین انگلستان و آلمان غربی اندک است.

در واقع فینال جام جهانی انگلستان که 32.3 میلیون نفر را به خود جلب کرده بود، تماشایی ترین رویداد تلویزیونی انگلستان در تاریخ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала