Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز رونالدو برای ماندن در تورین

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ابر ستاره پرتگالی یوونتوس در آستانه سومین فصل حضورش در سری آ ایتالیا قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در این فصل نهمین "اسکودتوی" متوالی را به دست آورد و کریستیانو رونالدو می‌خواهد در سومین فصل حضورش در تورین آنرا به عدد 10 برساند.

به نظر می‌رسد که این سوپراستار حداقل یک فصل دیگر با یووه قرارداد داشته باشد و می‌خواهد سومین اسکودتوی متوالی را کسب کند.

در حالی‌که خبرهای جدایی او از بانوی پیر منتشر شده اما پس از قهرمانی یووه در فصل 2019-20 وی این تصمیم را گرفت تا فصل آینده نیز در تورین بماند.

رونالدو دو سال پیش در بدل 100 میلیون یورو انتقال عجیبی را از رئال به سمت یوونتوس انجام داد و علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد وارد سال‌های پایان دوران حرفه‌ای خود می‌شود اما برعکس انتظارها فُرم قوی خود را حفظ کرده است.

این بازیکن 35 ساله در سال‌های 2018-19 توانست 21 گل سری آ داشته باشد اما او در این فصل بیش از 30 گل ثبت کرد.

گمانه زنی‌های خفیف در ماه‌های اخیر مطرح شده بود که ممکن است رونالدو دوباره به جدایی فکر می‌کند اما رونالدو از اینكه قصد دارد برای فصل 2020-21 باقی بماند به باشگاه چراغ سبز داده است.

رونالدو با نشر پستی در اینستاگرام که بعد از جام قهرمانی سری آ منتشر کرد نوشت: "خوشحال می‌شوید که موفق باشید در دو بخش آخر از 9 عنوان پیاپی سری آ برای یوونتوس پیروز شوید. به نظر آسان می‌آید اما اینطور نیست! سال به سال با استعداد، فداکاری و سخت کوشی می‌توانید به اهدافتان برسید و بهتر از گذشته باشید! بیایید به سمت سومی برویم."

یووه هنوز هم می تواند در این فصل منتظر 24 سال انتظار برای لیگ قهرمانان باشد. قهرمانان دو بار اروپا آخرین بار در فصل 1995-96 موفق به کسب جایزه شدند.

این در حالیست که بانوی پیر جمعه در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیک لیون قرار می‌گیرد و رونالدو فرصت درخشش دوباره در لیگ برتر اروپا را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала