Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر، دلتنگ بازگشت به دنیای فوتبال

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUArsene Wenger
Arsene Wenger - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربی افسانه‌ای آرسنال تاکید کرد که دوست دارد بار دیگر به دنیای مربیگری برگردد. او علاقه ای برای برعهده گرفتن مسئولیت های اداری در تیم ها را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید قصد بازگشت به دنیای مربی گری را دارد اما تنها در شرایطی که برایش ایده آل باشد.

کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
اطمینان ونگر از رسیدن امباپه در لیگ قهرمانان
سرمربی سابق آرسنال در تازه‌ترین گفتگو از علاقه خود برای بازگشت به دنیای مربیگری سخن به میان آورد. او گفت:«روزی نیست که برای بازگشت شوق و هیجان نداشته باشم.من یک مربی هستم و دوست دارم که این شغل را ادامه دهم. من این شغل را همیشه انجام داده ام و می خواهم دوباره انجام دهم.»
ونگر در ادامه اظهار داشت:«دلم می خواهد هر روز تیمم را تمرین بدهم. کاری که در تمام طول زندگی ام انجام داده ام. من هفتاد ساله ام و در زندگی ام خیلی تلاش کرده ام. سوالی که از خودم می پرسم این است که آیا وقتی پای سلامتی ام در میان است می توانم روی آن قمار کنم؟ این سوال از این جهت برایم مطرح می شود که من هیچوقت نمی توانم کاری را نصفه نیمه انجام بدهم

آرسن ونگر  اسطوره مربیگری در آرسنال است. این مربی فرانسوی 22 سال هدایت آرسنال را برعهده گرفت و توانست موفقیت های زیادی با این تیم به دست  آورد. ونگر دو فصل پیش بعد از اعتراض ها و انتقادهای زیادی که از او شد تصمیم به جدایی از آرسنال گرفت و تاکنون هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала