Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو و آلگری، گزینه‌های اصلی اینتر برای جانشینی کونته

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه اینتر دو گزینه اصلی برای مربیگری در این تیم در فصل آینده درنظر گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، بر اسا گزارش‌ رسانه‌های ایتالیا، سران باشگاه اینتر برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای آنتونیو کونته دست به کار شده و 2 گزینه روی میز نراتزوری قرار دارد.

آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
اینتر در بحران مربیگری؛ آلگری جانشین کونته می‌شود؟

در صورت جدایی کونته از اینتر، به نظر می‌رسد ماسیمیلیانو آلگری گزینه جانشینی این سرمربی ایتالیایی باشد. زمانی که کونته درست دو روز پس از شروع تمرینات پیش‌فصل یوونتوس در سال 2014 از سمت سرمربیگری یووه استعفا کرد، ماروتا که در آن زمان مدیر ورزشی این تیم بود، آلگری را برای حضور روی نیمکت بانوی پیر متقاعد کرد.

در همین حال، نشریه «توتو اسپورت» و سایت «اف‌سی اینتر نیوز» هم از مائوریسیو پوچتینو به عنوان دیگر گزینه جانشینی کونته در اینتر یاد کرده‌اند. این سرمربی آرجنتینی که در ماه نوامبر 2019 درست پنج ماه پس از اینکه برای اولین بار در تاریخ باشگاه تاتنهام، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا (در فصل 19-2018) رساند، از سمت سرمربیگری اسپرز اخراج شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد.

اخیراً در گفت‌وگو با روزنامه «ال‌پایس» اسپانیا گفت که آماده بازگشت به عرصه سرمربیگری است و کار در لیگ‌های ایتالیا، اسپانیا، آلمان و فرانسه را هم رد نکرد. آنتونیو کونته پس از برتری 2 بر صفر شنبه شب اینتر مقابل آتالانتا در هفته پایانی سری‌آ ایتالیا که شمار امتیازهای این تیم را به عدد 82 رساند و با امتیازی فصل 10-2009 این تیم زیرنظر ژوزه مورینیو، فصلی که نراتزوری سه‌گانه قهرمانی را فتح کرد، برابر شد، به جای ابراز خوشحالی از این دستاورد مهم، به مدیران باشگاه اینتر حمله کرد و از عدم حمایت کافی آنها از وی و شاگردانش انتقاد تندی کرد.

انتظار می‌رود امروز (دوشنبه) نشستی بین کونته 51 ساله و جوزپه ماروتا برگزار شود و در این خصوص بحث و تبادل‌نظر شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала