Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: می‌خواهم گولی شبیه گول زیدان به لورکوزن بزنم + ویدیو

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم بلجیمی رئال مادرید فاش کرد که دوست دارد گول معروف «زین‌الدین زیدان» برابر بایرلورکوزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2002 را تکرار کند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، جمعه شب این هفته و پس از نزدیک به 5 ماه تعطیل دوباره از سرگرفته خواهد شد و بازی‌های مهمی قرار است، برگزار گردد.

یکی از دیدارهای مهم، دیدار برگشت رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که در ورزشگاه اتحاد و در کشور انگلیس برگزار خواهد شد.

ادن هازارد مهاجم بلجیمی رئال مادرید در آستانه این دیدار با سایت یوفا گفت‌وگویی انجام داد و در موارد مختلف صحبت کرد.

هازارد در پاسخ به این پرسش که چه گولی برایش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بسیار با ارزش و زیبا بوده است، گفت:" از نظر من بهترین گول‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده سه تا است. دو سال پیش، کریستیانو رونالدو مقابل یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی، گول زیبایی به ثمر رساند و من مقابل تلویزیون نشسته بود و با خود گفتم وای خدای من چه گولی."
هازارد افزود:" همین‌طور گرت بیل نیز در دیدار فینال  و در سال 2018 مقابل لیورپول، یک گول عالی به ثمر رساند که آن‌را هم بسیار می‌پسندیدم."
او اما در مورد گولی که بیشتر از همه دوست دارد، چنین گفت:" من گول زیدان به بایرلورکوزن در سال 2002 را بسیار می‌پسندم و دوست دارم تا آن‌را تکرار کنم."

در سال 2002 رئال مادرید در ورزشگاه گلاسکو و در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف بایرلوکوزن رفت که در آن دیدار زیدان در دقیقه 45 موفق به زدن گول زیبایی شد که تا حالا در یاد و خاطره رئالی‌ها مانده است و نهمین قهرمانی این تیم را در این رقابت‌ها به ارمغان آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала