Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا باید اتکا به مسی را از بین ببرد

© REUTERS / WALEED ALIبرشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني
برشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلبرت فرر مدافع سابق بارسلونا در گفت‌وگو با فور فورتو، اتکای بیش از حد به مسی را دلیل اصلی شکست این تیم عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در سال‌های اخیر و پس از جدایی نیمار، اینیستا و ژاوی نشان داده که به شدت وابسته به مسی است و در صورتی‌که این بازیکن روی فُرم نباشد، این تیم به نتایج مطلوب دست پیدا نمی‌کند.

Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
مسی و 12 سالِ درخشان با پیراهن شماره 10 + عکس

این موضوع در دو فصل آخر به وضوح دیده شده و در لیگ قهرمانان اروپا برابر رُم و لیورپول که مسی توسط مدافعان این تیم‌ها مهار شده بود، دو بار کامبک خورده و از این رقابت‌ مهم حذف شده است.

این موضوع نشان دهنده اتکای کامل تیم به مسی و وابستگی شدید مربیان به این بازیکن 33 ساله است که به عقیده بسیاری از کارشناسان دلیل عمده شکست‌های بارسا همین موضوع است.

البرت فرر مدافع سابق بارسلونا یکی از کسانی است که مخالف وابستگی بارسلونا به مسی است و از مدیران این تیم می‌خواهد تا هر چه زودتر این وابستگی را از بین ببرند.

او در گفت‌وگو با فور فورتو گفت:" وقتی بازیکنانی در سطح مسی و سرخیو بوسکتس دارید، پیدا کردن بازیکن جایگزین دشوار است، اما بازیکنان جدید باید وارد سیستم شوند و پیشرفت کنند.آن‌ها ممکن است به آزمایش سیستم های مختلف نیاز داشته باشند. بله، چهار سه سه فلسفه بارسلونا است، اما من فکر می کنم آن‌ها باید برای امتحان کردن موارد مختلف در فلسفه‌شان انعطاف پذیر باشند. این مهم است تا وابستگی به مسی را از بین ببرند. من فکر می کنم مسی تا زمان بازنشستگی در بارسلونا حضور خواهد داشت. او عاشق بارسلونا، تیم و باشگاه است. این یک وضعیت بی نظیر است. هیچ تیم دیگری نمی تواند بگوید که خیلی به کسی وابسته است، بارسلونا باید از لئو مسی مستقل شود، اما او هنوز بهترین است و لحظه ای که توپ را به او می دهید، کاری خارق العاده انجام می‌دهد."

این در حالی‌ست که بارسلونا برای رهایی از وابستگی به مسی، بازیکنانی چون کوتینیو، دمبله و گریزمن را به خدمت گرفت اما همچنان وابسته به این بازیکن است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала