Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش بارسایی‌ها به خداحافظی کاسیاس + عکس

© © UEFA Simon Hofmann - UEFA/UEFA via Getty ImagesИспанский футболист Икер Касильяс
Испанский футболист Икер Касильяс - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی بازیکنان فعلی و سابق بارسلونا، به خداحافظی ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال واکنش نشان دادند و به تمجید از او پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، ایکر کاسیاس پس از بیست‌ودومین فصل دوران بازی‌اش و در سن 39 سالگی به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

دروازه‌بان سابق رئال ‌مادرید، نزدیک به یک‌ونیم سال قبل در تمرینات پورتو دچار حمله قلبی شده بود و از آن پس موفق به بازگشت به میادین نشد. این بازیکن امروز به همین دلیل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی کاسیاس واکنش بسیاری از بازیکنان و باشگاه‌ها را در پی داشت و بازیکنان فعلی و سابق بارسلونا که زمانی همتیمی این بازیکن در تیم ملی اسپانیا بودند، نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا در این مورد در توییتر واکنش نشان داد و چنین نوشت:" بهترین ها برای تو و خانواده‌ات در مرحله جدید زندگی تان خواهانم."

جرارد پیکه در مورد کاسیاس در توییتر نوشت:" تو همیشه الگویی در داخل و خارج از میدان بودی، ممنون برای همه چیز."

پدرو بازیکن فعلی چلسی و سابق بارسلونا نیز در این مورد چنین نوشت:"  ممنون به خاطر هر آنچه در فوتبال به ارمغان آوردی، رقابت با تو به عنوان رقیب و هم تیمی بودن با تو باعث افتخار بود، آرزوی بهترین‌ها در عرصه جدید، افسانه."

این در حالی‌ست که کاسیاس قرار بود در انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا اشتراک کند اما به نظر می‌رسد که از این موضوع منصرف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала