Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: از زمان پیوستن به پی‌اس‌جی، حالا در بهترین فُرم قرار دارم

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن احساس می‌کند که پس از سه سال در بهترین فُرم خود قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور سه سال قبل با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاریسن جرمن پیوست و در این سه سال در رقابت‌های اروپایی درخشش چندانی نداشته است.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
3 سال خیانت؛ انتقال نیمار به پاریس سه ساله شد

این بازیکن که در این مدت موفق به کسب 9 جام شده است، این فصل هم سه گانه داخلی را فتح کرد و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

این بازیکن امروز در گفت‌وگو با ویب‌سایت باشگاه مدعی شد که پس از سه سال، حالا در بهترین فُرم خودش قرار دارد.

نیمار در این مورد گفت:" در طول این سه سال تجربه خوبی کسب کردم. من لحظه‌های شاد و دشواری را در پاریس سپری کردم، به خصوص وقتی که مصدومیت به من اجازه بازی نداد. با کمک هم تیمی‌هایم توانستم بر همه مشکلات غلبه کنم و به آنچه واقعاً مهم است، توجه داشته باشم."
این بازیکن در ادامه افزود:" مدیران باشگاه و همه هواداران می توانند سخت‌کوشی تیم ما را در هر بازی مشاهده کنند. من از زمان ورود به پاریس در بهترین فُرم خود هستم، در حال حاضر تیم ما مانند یک خانواده است. ما می‌خواهیم عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز بدست آوریم. ما خواهیم جنگید زیرا هیچ وقت این‌قدر نزدیک نبودیم."

این در حالی‌ست که نیمار در دو سال گذشته از حضور در این تیم رضایت نداشت و به دنبال بازگشت به بارسلونا بود اما حالا نظر می‌رسد که از شرایط خود در پاریس کاملاً راضی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала