Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعجب دخیا از دیدن فرد مشابه به خودش + عکس

© AP Photo / Dave Thompson)Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017
Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان منچستریونایتد در شبکه های اجتماعی عکس فردی را که خیلی به او شبیه است را به اشتراک گذاشته که با واکنش های زیادی رو به رو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخیا امروز در حال دیدن شبکه اسکای اسپورت، تصویر مردی را دید که خیلی شبیه خودش بود و باعث تعجب این بازیکن اسپانیایی شد.

این فرد استوارت کتل‌ول نام دارد و بازیکن اسبق فوتبال اسکاتلند و سرمربی تیم راس کانتی در لیگ دسته اول فوتبال این کشور است.

 این فرد شباهت زیادی به دخیا دارد و اگر جوان‌تر بود و ریش او سیاه بود، بسیاری از هواداران یونایتد فکر می‌کردند که این فرد دروازه‌بان یونایتد است.

دخیا پس از دیدن هم‌چهره خودش، عکسی از خودش و او را منتشر کرد و با گذاشتن استیکری تعجب خود را به این موضوع نشان داد.

نشر این تصویر واکنش‌های عجیب هواداران یونایتد را در پی داشت و هواداران به شوخی به دخیا گفتند که او همزمان هم دروازه‌بانی می‌کند و هم مربی‌گری.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала