Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویلیان یا مخیتاریان؛ آرسنال بر سر دو راهی

© AFP 2023 / GLYN KIRKWillian, who is expected to leave Chelsea in the summer of 2020
Willian, who is expected to leave Chelsea in the summer of 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال آرسنال در صورت خرید ویلیان در بازار نقل و انتقالات امسال باید مخیتاریان را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، در صورت علاقمندی باشگاه آرسنال به جذب ویلیان از چلسی در هفته‌های آینده، باید این تیم قید هنریخ مخیتاریان ستاره ارمنستانی خود را بزند.

ویلیان احتمالا آخرین بازی خود را در مراحل باقی‌مانده لیگ قهرمانان برای چلسی انجام خواهد داد، توپچی‌ها آماده است که یک پیشنهاد سه ساله برای این وینگر برزیلی ارائه نماید ولی چلسی در صورت این اتفاق تنها به توافق 2 ساله رضایت می‌دهد.

در همین حال نشریه "سان" مدعی شده که آرسنالی‌ها باید ابتدا توافق با آ اس رُم برسر مخیتاریان را انجام دهند و مذاکرات برسر یک قرارداد قرضی دیگر را آغاز کنند تا ستاره ارمنی  که اکنون به ارزش 2.5 میلیونی قرض داده شده توانسته در ترکیب جالوروسی جا پیدا کند.

مخیتاریان با 31 سال سن در 20 بازی لیگ 9 گل زده و رُم دوست دارد او را یک فصل دیگر حفظ نماید ولی مخیتاریان قرارداد 180 هزار پوند در هفته با توپچی‌ها دارد و باشگاه شمال لندن می‌خواهد او را در اسرع وقت از بخش دستمزدهای خود خارج نماید تا بتواند به اهداف دیگری برسد.

چندین گزارش می‌رساند که آرتتا پس از آخرین فصل انتظار حضور ویلیان را دارد تا پیراهن آرسنال را بپوشد زیرا ستاره برزیلی در 47 بازی 11 گل برای تیم فرانک لمپارد به ثمر رسانده و وضعیت این بازیکن از سوی سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند بارسلونا، رئال مادرید و منچستر یونایتد رصد می‌شود.

با این حال "اسپورت میل"  مدعی‌ست که اولویت وینگر چلسی ماندن در لندن است و مذاکرات بر سر انتقال او به دیگر تیمی لندنی جریان دارد.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال تا 5 اکتبر باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فعالیت خود را داشته باشد هرچند که فصل جدید لیگ برتر از 12 سپتامبر آغاز می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала