Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی؛ بهترین‌ روزهای تاریخ بارسلونا

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی با کسب 4 لیگ قهرمانان در تاریخ برای بارسلونا بهترین سال‌ها را به ثبت رسانده و او سزاوار قهرمانی بیشتری است.

به گزارش اسپوتنیک، فقط بارسلونا خیلی خوش شانس است که در رده‌های سنی مختلف خود بهترین فوتبالیست تمام دوران را دارد. لئو مسی قهرمان بلامانع بهترین سال‌های تاریخ بارسا بوده است.

او چهار قهرمانی لیگ قهرمانان را به باشگاه اعطا کرده که قبل از او فقط یک نابغه بنام یوهان کرایف را در خود دیده است.

اعجوبه آرجانتینی همین این‌که به تیم اول رسی همه چیز را تغییر داد. وی در سال 2006 با رایکارد، در سال‌های 2009 و 2011 با پپ گواردیولا و در سال 2015 به رهبری لوئیز انریکه با بارسلونا به قهرمانی لیگ قهرمانان رسید ولی پنج سال از آخرین قهرمانی بارسا گذشته و افراد زیادی به این نگاه می‌کنند که به لیونل مسی دوباره نگاه می‌اندازند.

لئو مشتاق است تا دوباره قهرمان شود و چهار بازی در پیش دارد که نمی‌خواهد فُرصت را از دست بدهد تا به پنجمین جام قهرمانی با بارسلونا در لیگ قهرمانان برسد.

شکست‌های بزرگ برابر رُم و لیورپول آسیب بزرگی به این تیم و مسی وارد کرد و بهترین راه جبران این است که در 23 آگست در لیسبون بخوانند "ما قهرمان هستیم".

همانطور که خود مسی در جشن پایان فصل گذشته قول داد كه آنها همه كارهای ممكن را برای قهرمانی انجام می‌دهند شاید به همین دلیل و بازی با عنوان کاپیتان بزرگ"D10s" بسیار مهم اما سازنده بوده است.

او پس از شکست 2-1 برابر اوساسونا در نیوکمپ گفت: "اگر می‌خواهیم لیگ قهرمانان اروپا را ببریم باید خیلی تغییر کنیم ورنه بازی مقابل ناپولی را نیز از دست می‌دهیم."

اما در بازی مقابل زیر دریایی‌های زرد او اظهار داشت: "ما یک گام به جلو در نگرش و تعهد برداشته‌ایم اولین چیزی که همیشه باید داشته باشید. ما کار اصلی را انجام دادیم."

 

چهار مات برای شکوه

چهار بازی وجود دارد که شما نمی‌توانید شکست بخورید و مجبور خواهید بود خود را به لئو مسی واگذار کنید، دیگر هیچ. اعجوبه آرجانتینی بسیار روان‌تر کار کرد و در این فصل تا کنون 30 گل زده اما او نقش خود را به عنوان دستیار برای اتصال هم تیمی‌های خود تقویت کرده است. او 26 پاس فرستاده، یک ناراحتی دارد که سه تای آن در مرحله گروهی و در نبود گریزمن و سوارز انجام شد.

او در نیوکمپ، در پراگ و در بوروسیا گل‌زنی کرد. بهترین‌ها هنوز در راه‌اند. پنجمین لیگ قهرمانان اروپا برای بارسا (ششم در تاریخ این باشگاه) که بسیار مشهور خواهد بود. زیرا لئو بیشتر از هر کسی سزاوار آن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала