Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام مسی به کاسیاس: "او یک رقیب سخت بود"

© REUTERS / ALBERT GEAЛионель Месси празднует забитый гол
Лионель Месси празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی پیام خداحافظی برای دروازه‌بان سابق رئال مادرید فرستاد و به تمجید از وی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن‌که ایکر کاسیاس اعلام کرد دستکش‌های خود را برای همیشه می‌آویزد روز را با دریافت پیام‌های فراق عاشقانه سپری کرد. سخنان زیبایی از دوستان و کسانی‌که دخیل در ویترین افتخارات او بودند کمبودی وجود نداشت اما حتی رقبا نیز او را فراموش نکردند.

لیونل مسی کاپیتان بارسلونا یکی از آنهاست. احتمالاً او بازیکنی است که بیشترین سردردها را برای حریفان در حرفه‌اش ایجاد کرده است. این ابر ستاره آرجانتینی به آ اس گفت: "ایکر امروز بازنشسته می‌شود اما او مدت‌ها قبل وارد تاریخ فوتبال شده، نه تنها به دلیل این‌که او معیار لیگ بود بلکه به این دلیل که وی موفق شد همه چیز را در سطح بین المللی به دست آورد."

تحسین متقابل است زیرا کاسیاس هرگز دشواری بازی مقابل مسی را پنهان نکرد: "بهترین مهاجمی که تاکنون با آن روبرو شده‌ام؟ مسی است. من بارها با او روبرو شده‌ام و شک ندارم. مجبور شدم بارها و بارها آن را تجربه کنم، چه خوب و چه بد."

اعجوبه آرجانتینی وقتی از خداحافظی ایکر خبر شد از کیفیت بازیکن سابق رئال مادرید صحبت نموده و اعتراف کرد: "شما یک دروازه‌بان تماشایی هستید و داشتن یک حریف برای شما خیلی سخت بود، اما با نگاه به عقب فکر می‌کنم این یک رقابت بسیار خوب بود که باعث شد هر بار که با هم روبرو می‌شدیم باید بر همدیگر غلبه می‌کردیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала