Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارت‌های زرد اروپایی پاک می‌شود

© REUTERS / Eric Gaillardلیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم گرفته است که مجموع کارت‌های زرد مراحل نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را پاک کند.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا بالاترین بدنه فوتبالی قاره سبز قصد دارد تا برای پایان یافتن مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا کارت‌های زرد بازیکنان را پاک نماید.

کمیته اجرایی یوفا با توجه به این‌که دور چهارم (مرحله یک چهارم نهایی) در یک مسابقه انجام می‌شود تصمیم گرفته است تا کارت‌های زرد دریافتی دور 16هم لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا 2019/20 را ببخشد.

در بیانیه‌ای هیئت مدیره فوتبال اروپا گزارش شده که "به منظور ایجاد مجدد همان تعادل مسابقات که پس از حذف کارت‌های زرد در انتظار باقی مانده، کمیته اجرایی یوفا تصمیم گرفته که پیش بینی کند تاریخ کارت‌های دریافت شده توسط بازیکنان و مربیان بعد از دور شانزدهم به جای بعد از مرحله یک چهارم نهایی (یعنی دو بازی قبل از فینال) از بین برود.)

بنابراین ماده 51.04 مقررات لیگ قهرمانان اروپا (فصل 2019/20) و ماده 49.04 مقررات لیگ اروپا (فصل 2019/20) "بطور استثنایی" مقرر می‌کنند که "تمام کارت‌های زرد منقضی می‌شوند و پس از اتمام دور شانزدهم "و انتقال" به مرحله یک چهارم نهایی نمی‌رسند ".

علاوه بر این به منظور اطمینان هرچه بیشتر از شروع و ادامه مرحله مقدماتی و بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان 2020/21 و لیگ اروپا 2020/21 کمیته اجرایی یوفا تصمیم گرفته تا ضمیمه I آیین نامه لیگ قهرمانان اروپا (فصل 2020/21) و مقررات لیگ اروپا (فصل 2020/21) را تصویب کند.

در بیاینه یوفا آمده: "این امر به دلیل محیط فعلی ایجاد شده توسط کروناویروس و به ویژه با توجه به محدودیت‌های مختلف مسافرتی که به دلیل تداوم بحران سلامتی در سراسر قاره اعمال شده است. این پیوست جدید موارد زیر را تنظیم می‌کند.

یوفا: "موضوعاتِ محدودیت‌های مکان و کشور که توسط مقامات ذیصلاح ملی/محلی، آزمایش و صلاحیت بازیکنان، برنامه ریزی مجدد مسابقات و قوانین خاص با هدف کاهش محدودیت زمانی اعتراضات و تجدید نظر اعمال می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала