Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تئاتررویاها رویای زیبای اشمایکل

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر " کاسپراشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی Russia World Cup Denmark Arrival
 کاسپراشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی  Russia World Cup Denmark Arrival - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسپراشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با منچستریونایتد پیوند خورده و او برای رسیدن به "اولدترافورد" هر کاری را انجام می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، "بزرگترین رویای" کاسپراشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی پیوستن به منچستر یونایتد است، به گفته میکل بیشوف بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی دانمارک می‌گوید اشمایکل برای رسیدن به اولدترافورد هر کاری انجام خواهد داد.

پس از آنکه اشمایکل در 2005 از اکادمی من‌سیتی فارغ شد او در 15 سال گذشته روزهای درخشانی را سپری کرده است.

این ملی پوش دانمارکی چهار سال را در ورزشگاه اتحاد سپری کرد اما در نهایت نتوانست پیراهن شماره 1 را پس از یک رشته قراردادهای قرضی از این باشگاه کسب کند.

او در سال 2009 به عضویت تیم ناتس کانتی درآمد و یک فصل را قبل از پیوستن به لیدز یونایتد در میاد لاین گذراند جایی که برای جلب توجه لستر به اندازه کافی کار کرد.

روباه‌ها در جون 2011 اشمایکل را با قرارداد سه ساله جذب کردند و از آن زمان تا کنون 378 بازی برای این باشگاه انجام داده و در 2016 نیز جام لیگ برتر را کسب کرد.

رقابت‌های 2019/20 یکی دیگر از فصل‌های قدرتمند دروازه‌بان 33 ساله بود که 13 کلین شیت را برای تیم براندن راجرز ثبت کرد و کمک کرد تا این تیم در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

اشمایکل اکنون با انتقال به یونایتد در ارتباط است و تنها وابستگی قبلی وی به این باشگاه به دلیل مقام پدرش پیتراشمایکل به عنوان اسطوره اولدترافورد به وجود آمده است.

دیوید دخیا دروازه‌بان انتخاب اول فعلی شیاطین سرخ خطاهایی را انجام داد که برای مردان اوله گونار سولسشیر هزینه‌های بزرگری داشته است.

از یونایتد خواسته شده قبل از شروع برنامه‌های 2020-21 دروازه‌بان اسپانیایی را تعویض کند و بیشوف تأکید می‌کند که اگر در هفته‌های آینده با اشمایکل تماس برقرار نشود، او از پرواز به سمت تیم دیگری دریغ نخواهد کرد.

پیشکسوت سابق سیتی که بین سال‌های 2001 تا 2006 در اتحاد حضور داشت به "اکسترا بلاد" گفت: "مطمئناً یونایتد از سن 33 سال‌اش دور نمی‌شود. موفق‌ترین دروازه‌بان‌های این باشگاه در سال‌های اخیر به سی سالگی رسیده‌اند. او به راحتی می‌تواند سه یا چهار سال خوب را در آنجا سپری کند. اشمایکل یک هوادار بزرگ یونایتد است. همیشه بزرگترین رویا را داشته است که اگر او موفق شود[در پیوستن به یونایتد]. اگر کاسپر فرصت فقط 10 بازی برای یونایتد را داشته باشد، او می‌رود. برای او بسیار حرف بزرگ است. او چنان هوادار بزرگی است که برای رسیدن به آن باشگاه هر کاری انجام خواهد داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала