Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر رئالی‌ها به منچستر با حضور فلورنتینو پرز و سرجیو راموس + عکس/ویدیو

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اردوی رئال مادرید با حضور راموس و پرز و بدون خامس و بیل راهی شهر منچستر شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا دیداری بسیار حساس برابر منچسترسیتی پیش رو دارد. جمعه شب رئال مادرید در دیداری سرنشت ساز در لیگ قهرمانان باید در استادیوم اتحاد به مصاف منچسنرسیتی برود و زین الدین زیدان نام بازیکنان دعوت شده برای این دیدار را روز گذشته منتشر کرد که در آن اثری از گرت بیل دیده نمی شود.

هرچند ستاره ولزی مصرانه می خواهد فصل بعد نیز در رئال مادرید بماند و دستمزد هنگفتش را دریافت کند، اما زیدان به کرات نشان داده هیچ علاقه ای به استفاده از او در ترکیب ثابت ندارد و او تنها می تواند از روی سکوها نظاره گر بازی های تیمش باشد.

خامس، هافبک کلمبیایی نیز دیگر بازیکن مغضوب زیدان است که در دیدار مقابل سیتی در لیست این تیم نخواهد بود. علیرغم مصدومیت ادن هازارد، او به همراه کاروان رئال مادرید به انگلیس سفر کرده است. همچنین نام سرخیو راموس علیرغم محرومیت، در کاروان تیمش به منچستر را همراهی می‌کند.

در دیدار رفت در زمستان گذشته با برتری 1-2 شاگردان گواردیولا به پایان پرسید و رئال باید فردا در اتحاد این نتیجه را برگرداند تا راهی یک چهارم نهایی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала