Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبامیانگ تا 2023 تمدید می‌کند

© REUTERS / PHIL NOBLEБорьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Борьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال اطمینان دارد که با پرداخت 250 هزار دستمزد در هفته برای اوبامیانگ مهاجمش تمدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از تلگراف، آرسنال در حال تهیه پیشنهاد به پیرامریک اوبامیانگ است که پس از مذاکرات مثبت امضا خواهد شد و تا سال 2023 اعتبار دارد. البته این بازیکن وعده زبانی داده است.

قرارداد جدید ستاره گابنی قرار است هر هفته 250 هزار پوند ارزش داشته باشد و همچنین جوایز قابل توجهی را نیز در بر می‌گیرد.

کاپیتان توپچی‌ها بعد از اطمینان از این‌كه باشگاه در پنجره نقل و انتقالات می‌خواهد تیمش تقویت شود قرار است آینده خود را به آرسنال متعهد كند.

طبق گزارش‌ها ویلیان ستاره چلسی نزدیک به آمدن است و همچنان آرسنال با گابریل هافبک لیل در ارتباط است.

آرسنال مشتاق این بود که اوبامیانگ را راضی سازد زیرا این بازیکن 31 ساله بخش مهمی از مربیگری میکل آرتتا به شمار می‌رود.

از آنجایی که در جنوری 2018 وی از بوروسیا دورتموند به لندن منتقل شد اوبامیانگ تا کنون در 109 بازی 70 گل به ثمر رسانده است.

نمایش اوبامیانگ در جریان پیروزی آرسنال در دیدار نهایی جام حذفی طی هفته گذشته مقابل چلسی هر دو گل تیمش را زد و بر اهمیت خود برای این باشگاه تأکید کرد.

اگرچه او بیشتر از همه برای بازی کردن در خط حمله مناسب است اما اوبامیانگ اغلب در جناح چپ تحت نظر آرتتا مستقر شده و در 36 بازی لیگ برتر 22 گل زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала