Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزدهای بهترین بازیکن سال انگلیس اعلام شد + عکس

© REUTERS / ANDREW BOYERSLeicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement
Leicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال انگلیس، فهرست نامزدان بهترین بازیکن سال این کشور را اعلام کرد که در 7 بازیکن از 4 باشگاه مختلف در این فهرست حضور دارند.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر انگلیس چندی قبل با قهرمانی لیورپول به پایان رسید و این تیم موفق شد با اختلاف فاحش قهرمان این رقابت‌ها شود.

پس از چند هفته از پایان این رقابت‌ها و بررسی‌های جانبه، اتحادیه فوتبال انگلیس نامزدان بهترین بازیکن سال این کشور را مشخص کرد که در آن 7 بازیکن از 4 باشگاه حضور دارند.

در این فهرست جوردن هندرسون، سادیو مانه و ترنت الکساندر آرنولد از تیم قهرمان حضور دارند و کوین دی‌بروینه هم از تیم نائب قهرمانی یعنی سیتی حضور دارد.

همچنان دنی اینگز از ساوتهمپتون، جیمی واردی از لستر سیتی و نیک پاپ از برنلی سه بازیکن دیگر هستند که به این فهرست راه یافته اند.

View this post on Instagram

A post shared by Premier League (@premierleague) on

اتحادیه فوتبال انگلیس همچنان نامزدان بهترین بازیکن جوان سال را مشخص کرد که در این فهرست سه نماینده از منچستریونایتد حضور دارند.

میسون گرینوود، آنتونی مارسیال، مارکوس راشفورد از منچستریونایتد، میسون مانت و کریستین پولیشیچ از چلسی،  ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول، جک گریلیش از استون‌ویلا و دین هندرسون از شفیلدیونایتد بازیکنانی اند که نامزد بهترین بازیکن جوان سال شده اند.

View this post on Instagram

A post shared by Premier League (@premierleague) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала