Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کری‌خوانی سانچز برای منچستریونایتد

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOInter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago
Inter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکسیس سانچز پس از پرداخت 9 میلیون پوندی منچستریونایتد را انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی در حالیکه دو هفته از قرارداد 560 هزار پوندی هفته‌وارش در اولدترافورد را بازپرداخت کرده قرارداد سه ساله با اینتر میلان امضا کرد.

سانچز در آگوست 2018 به یونایتد پیوست اما قبل از عزیمت به گونه قرضی به سن سیرو در آگوست گذشته، تنها 21 بازی انجام داد و 5 گل زد.

این بازیکن 31 ساله که به عنوان یکی از بدترین ثبت نام‌های باشگاه در تاریخ قرار می‌گیرد نتوانست جایگاه بگیرد و 12 ماه پیش توسط اوله گونار سولسشیر کنار گذاشته شد.

مربی نارویژِی هیچ تمایلی برای حضور مجدد سانچز در سال‌های 2020 تا 21  نداشت و سران یونایتد را به جدایی سانچز راضی کرد.

اعتقاد بر این است که هزینه جدایی او در حدود 9 میلیون پوند ارزش داشته در حالی‌که یونایتد با پول نقد در حال حاضر می‌خواهد بیش از 30 میلیون پوند پس انداز کند و سانچز با اعلام این‌كه تیم آنتونیو كونته تمایل بیشتری برای جنگیدن نسبت به باشگاه قبلی‌اش دارد، وارد رسانه‌های اجتماعی شد تا خواست خود را برای انجام دائمی قراردادش اعلام كند.

View this post on Instagram

⚫️🔵 @inter

A post shared by Alexis Sanchez (@alexis_officia1) on

سانچز گفت: "هواداران اینتر؛ من واقعاً خوشحال هستم که در اینجا با شما هستم. من خانواده‌ای در اینجا پیدا کردم و کارمندان عالی هستند. این گروهی است که در آن آرزوی واقعی برای بدست آوردن چیزهای بزرگ وجود دارد. مردم در اینجا می‌خواهند به عنوان تیمی با هم بجنگند تا به باشگاه موفقیتی که شایسته آن است، بدهند. من گرسنه‌ام و می‌خواهم برنده شوم. هدف من خوشحال کردن همه هواداران است. من برای برنده شدن اینجا هستم و خوشحالم که اینجا در اینتر هستم."

مهاجم پیشین آرسنال و بارسلونا قرارداد سه ساله با اینتر را امضا کرده که می‌تواند در اواخر این ماه در فینال لیگ اروپا با یونایتد روبرو شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала